SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ideaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
ik gooi mijn theebladen trouwens bij de aardbeienplantjes
ben er achter dat de katten dat niet lekker vinden, net als koffieprut.
quote:
Het is net of ik tegen een muur praatquote:
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Op de website van Den Haag staat dat ze het jammer vinden dat er veel GFT bij het restafval komt. Ja dag, haal die zooi op dan? Ze doen het wel voor de helft van de gemeente, andere helft niet.
Ik snap er niks meer van, waarom zou je dat doen
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
*neemt een kijkje in brabantquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegd
[..]
*neemt een kijkje in brabantJA DAT ZEI IK TOCH...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wederom gefeliciteerd met de overwinningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit inmiddels in het warme bubbeltjesbadjeWel verdiend na vandaag. Straks de voetjes nog even lekker insmeren. En morgen is morgen
nee joh, gewoon gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog sporten en boodschappen doen PPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFF
Oke opstaan
Dat gaan we daarna doenquote:
Dit lijkt me interessantquote:Brandmerk
In Nederland hebben minimaal 25.000 kinderen een vader die in de gevangenis zit en van de 3000 vrouwen die vastzitten, is meer dan de helft moeder. Hoe is het om op te groeien met een vader of moeder in de gevangenis, wat zijn de gevolgen voor het kind en... wie zijn eigenlijk deze kinderen?
cool... kun je wat chocolademelk meenemen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaan we daarna doenofff NPO kijken.
[..]
Dit lijkt me interessant
Oh ik had nog niet gezien hoe het afgelopen wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wederom gefeliciteerd met de overwinning
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |