SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hmmm....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, redenen die ik hier niet opschrijf
WAT IMPLICEER JIJ ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm....
aan het bijklussen tijdens al je "etentjes" ?
[ afbeelding ]
Samequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
en met de hand schrijven, dan kan niemand meer wat lezen van mij gok ik
Wij gingen in groep 6 over van vulpen naar zo'n Stabilo balpen. Staat me nog bij dat we voor taal bezig waren met rijtjes woorden schrijven op twee verder lege bladzijden in het werkboek en halverwege maakte ik de wissel, en dat kon je precies zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:13 schreef Strani het volgende:
Bij ons op school moesten we tot groep 7 ook met vulpen schrijven dus de inktvlekken zaten overal, tot m'n gezicht aan toe.
Kindermishandeling, was het. Ik snap nog steeds niet wat er de gedachte achter was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Die vulpen was echt afschuwelijk trouwens
ik had het ook overal zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Kindermishandeling, was het. Ik snap nog steeds niet wat er de gedachte achter was.
Kan ik prima, het ziet er alleen niet uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
en met de hand schrijven, dan kan niemand meer wat lezen van mij gok ik
ja maar dan moest je dus die vullingen openbijten dus dan was je weer Blauwbaard de Eerstequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dven het volgende:
De balletjes uit de vulpenvullingen verzamelen
En zal het ook nooit wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Subtiel is nooit mijn sterkste punt geweest
Kijk wel even of ze er eentje met extra oorvakjes hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
Ben mijn eigen kitesurf kleding aan het bestellen bij decathlon. Nu twijfel of ik ook een helm moet doen. Als het druk is hebben ze niet genoeg of de dingen zijn kapot
Klopt ja. Iets pientere klasgenoten gebruikten overigen gewoon een schaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moest je dus die vullingen openbijten dus dan was je weer Blauwbaard de Eerste![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk wel even of ze er eentje met extra oorvakjes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |