Ja dat komt omdat @miss_sly mijn topic had gesloten en er nu een dubbele is.. Heksenjachtquote:
Ik zit er nog niet op te wachten. Ik heb meer afgelost op mijn hypotheek dan ik begin van vorig jaar van plan was omdat de rente is weggezakt naar 3% en mijn hypotheekrente hoger is. Ik moet dus waarschijnlijk gaan terugbetalen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:13 schreef achtja het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat @:miss_sly mijn topic had gesloten en er nu een dubbele is.. Heksenjacht
@:uitkeringsgenieter zit je weer te genieten?
Krijg je belasting terug?
Nou om dan maar in belastingdienst termen te blijven:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:19 schreef Leandra het volgende:
Er is toch gewoon een reeks met een fatsoenlijke OP?
En een fatsoenlijke TS..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:19 schreef Leandra het volgende:
Er is toch gewoon een reeks met een fatsoenlijke OP?
Wat een baas!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:40 schreef Chandler het volgende:
Check! en done!
Was mooi op tijd uit bed dus dacht, gelijk maar eempies doen! En tsjakka, krijg een lekkere mep terug!
Geen idee, de aangifte nog niet ingevuld, maar we ontvangen geen maandelijkse HRA, dus we krijgen altijd terug.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou om dan maar in belastingdienst termen te blijven:
we moeten het niet moeilijker maken!
Wat moet jij betalen @:Leandra ? of krijg je dit keer terug?
Toppie! weet je al wat je gaat doen met die sigaar (uit eigen doos) ??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, de aangifte nog niet ingevuld, maar we ontvangen geen maandelijkse HRA, dus we krijgen altijd terug.
Goed gedaan!! Wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef over_hedge het volgende:
ik krijg 454 euro terug. Was toch bijna fantastisch.
Zetten ze die tegenwoordig wel automatisch stop?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:00 schreef laziness het volgende:
Wij kregen nog eens een extra brief van de BD dat de ICAK niet meer van toepassing is.
Wrijf het er maar in
Prachtig @Blues @golfer en @Donnaquote:
We vroegen ‘m jaarlijks terug. Neem aan dat ie er niet meer uit komt rollen nu onderaan de streep.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zetten ze die tegenwoordig wel automatisch stop?
20 jaar geleden gebeurde dat niet eens, bleef je het ontvangen terwijl maar één kind had en dat kind 12 was geworden.
Vakantie betalenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:31 schreef achtja het volgende:
Prachtig @:Blues @:golfer en @:Donna
Wat gaan jullie met die centen doen!? Een klein bedrag is het niet! Het wordt jammer genoeg wel steeds minder waard, 10% per jaar! Dus is de vraag gaan jullie er iets verstandigs mee doen? Of naar het pannenkoekenrestaurant met opa en oma?
Belastingdienst, eat your heart out!!
Mijn auto heeft net voor bijna ¤1000 reparaties gehad. Dus ik ga de rekening weer aanvullen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:31 schreef achtja het volgende:
[..]
Prachtig @:Blues @:golfer en @:Donna
Wat gaan jullie met die centen doen!? Een klein bedrag is het niet! Het wordt jammer genoeg wel steeds minder waard, 10% per jaar! Dus is de vraag gaan jullie er iets verstandigs mee doen? Of naar het pannenkoekenrestaurant met opa en oma?
Belastingdienst, eat your heart out!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |