Mwah. Ik heb daar geen voorgeschreven maand voor nodig. 12 maanden in t jaar. Niet die ene maand voor de show.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De saamhorigheid. Het naar elkaar om kijken. Het met elkaar delen van heerlijke (warme) spijzen. Ik kan me goed voorstellen dat dat net aspecten zijn die als zout in de wonden voelen voor de gemiddelde westerling die dat allemaal moet missen.²
Gaat dit over carnaval?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De saamhorigheid. Het naar elkaar om kijken. Het met elkaar delen van heerlijke (warme) spijzen. Ik kan me goed voorstellen dat dat net aspecten zijn die als zout in de wonden voelen voor de gemiddelde westerling die dat allemaal moet missen.²
quote:
Dat lijkt op iets wat je tijdens carnaval wel veel op de grond tegenkomtquote:Op zondag 2 maart 2025 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vent die dit soort tafels met de hele familie heeft met carnaval.²
Met carnaval moet je blij zijn als je urine en kots ontwijkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat lijkt op iets wat je tijdens carnaval wel veel op de grond tegenkomt
Wees blij, ik ben geen schoolvoorbeeld. Ik moet nog aan heel veel werken.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Als jij een schoolvoorbeeld van een moslim bent dan heb ik er niet zo veel mee merk ik.
Niks van dat alles, religie herstelt nooit iets.quote:
Wij hebben nu Carnaval. Als er iets te maken heeft met saamhorigheid is het wel Carnaval! Ik ben totaal niet afgunstig op ramadannende moslims! Echt niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn vaak kwetsbare groepen zoals gedetineerden, alleenstaande moeders en recente immigranten die getarget worden. Veelal zijn het mensen die een sociaal netwerk missen en dit vinden binnen de islam. De meeste bekeerlingen komen ook uit de lage sociaaleconomische klasse, vaak wonen ze al tussen de moslims in de wat minder goede buurten en dan is de stap snel gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zullen er ook steeds meer worden. De Islam is een zéér expansionistische religie. Moslims willen graag dat anderen zich bekeren en dit is ook een relatief eenvoudig proces en binnen een paar minuten gedaan.
En dan hebben we natuurlijk ook nog een aanzienlijk deel Westerlingen die dan wel zeggen atheist te zijn, maar eigenlijk zich cultureel veel meer thuisvoelen bij de Islam. Dat sluit dus aan op mijn eerdere post in dit topic.
Je hebt meer figuren als BansheeBoy met dezelfde religieuze pluimage. Het is echt alleen maar zenden, jij-bakken en nooit inhoudelijk normaal reageren op (terechte) kritische vragen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het valt me op BansheeBoy dat je niet discussieert. Bijna al je reacties zijn erg kort waarin je vooral hoog opgeeft over de islam. Jij hebt hier een winkeltje op FOK! en dat winkeltje heet Zieltjeswinnen. En jij staat ervoor, alle kritiek weg te vegen met een ietwat enge blik. Het zint me niet.
En ben jij werkelijk Jason W.? Het zou je sieren als je daar duidelijkheid over geeft.
Katholicisme is 'wit'. Daar mag, nee moet, je kritisch op wezen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:57 schreef Homey het volgende:
Typisch voor de Nederlandse pers:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)de-hand-gelopen.html
Een nogal kritisch artikel op een katholiek feest. Nu.nl publiceert dat maar al te graag. Het kan en mag allemaal.
Maar zou nu.nl ooit een artikel publiceren met als titel: "zij ontsnappen aan de ramadangekte, het is uit de hand gelopen"?
Zou hun redactie dat aandurven?
Het valt mij eerlijk gezegd niet zo op dat ze niet normaal reageren op kritische vragen en zo. Ze komen volgens mij om te FOK!ken, gezellig. Dus dat zien we anders.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Homey het volgende:
[..]
Je hebt meer figuren als BansheeBoy met dezelfde religieuze pluimage. Het is echt alleen maar zenden, jij-bakken en nooit inhoudelijk normaal reageren op (terechte) kritische vragen.
Maar goed, zij hebben meewind. Nederland islamiseert en dat bevalt ze wel.
https://opiniez.com/2025/(...)ort/inesvanbokhoven/
Als die kerel zieltjes wil winnen dan lukt dat niet erg goed denk ik. Voor mij is deze user een perfect voorbeeld waarom ik een schijthekel heb aan alles wat met die kutcultuur te maken heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het valt me op BansheeBoy dat je niet discussieert. Bijna al je reacties zijn erg kort waarin je vooral hoog opgeeft over de islam. Jij hebt hier een winkeltje op FOK! en dat winkeltje heet Zieltjeswinnen. En jij staat ervoor, alle kritiek weg te vegen met een ietwat enge blik. Het zint me niet.
En ben jij werkelijk Jason W.? Het zou je sieren als je daar duidelijkheid over geeft.
Dit klopt wel. Heb er ook zo eentje in mijn familie.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:13 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het zijn vaak kwetsbare groepen zoals gedetineerden, alleenstaande moeders en recente immigranten die getarget worden. Veelal zijn het mensen die een sociaal netwerk missen en dit vinden binnen de islam. De meeste bekeerlingen komen ook uit de lage sociaaleconomische klasse, vaak wonen ze al tussen de moslims in de wat minder goede buurten en dan is de stap snel gemaakt.
De onderkant van samenleving mist nuance, de radicale islamisten in de probleemwijken vinden hun slachtoffers in de laagopgeleide Nederlander die makkelijk beinvloedbaar is en niet de mentale capaciteit heeft om kritische vragen te stellen.
Ik weet echt niet hoe je daarbij komt?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Sereen en gereserveerd, totdat iemand een tekening maakt van Mohammed, dan druipt het schuim zo je bek uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ongeloof heeft een nare vent van je gemaakt. Je straalt echt uit ongelukkig te zijn. En dat begrijp ik wel als je alleen in jezelf gelooft.
Kijk naar ons, sereen en gereserveerd.²
Wie is Jason?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Ik lees pure frustratie in je berichten. Ben je afgewezen door een Marokkaanse schone? Chill out man. Neem een baklava en Marokkaanse thee. Wordt je net zo fijn en ruimhartig als ons joh.
Jason.²
Onze tafels staan met carnaval vol met bier en zijn vrij van jodenhaat, daar kan je met al die zoete tyfusmeuk nog een puntje aan zuigen baardmans.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vent die dit soort tafels met de hele familie heeft met carnaval.
Kijk em eens blij zijn met al dat "lekkers".Grote kans dat het een Fok!ker is ook nog. Ik sluit niet uit dat het @:EttovanBelgie is.
[ afbeelding ]²
Vergis je ook niet in het aantal bekeerlingen. Gaat hard hoor. Wereldwijd zelfs.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat Nederland islamiseert dat komt toch door al die immigranten…?
Het hoeft niet eens een tekening te zijn van de islamitische pedofiele barbaarse profeet zelf; het vermoeden alleen al is genoeg motivatie om met een mes de romp van het hoofd te scheiden waarbij de ''serene'' en ''gereserveerde'' moslims dit allemaal gelaten maar met geniepige ''fierheid'' laten gebeuren.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sereen en gereserveerd, totdat iemand een tekening maakt van Mohammed, dan druipt het schuim zo je bek uit.
Je vergeet vochtig nog, dat schijnt ook een dingetje te zijn in zijn belevingswereld.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens een tekening te zijn van de islamitische pedofiele barbaarse profeet zelf; het vermoeden alleen al is genoeg motivatie om met een mes de romp van het hoofd te scheiden waarbij de ''serene'' en ''gereserveerde'' moslims dit allemaal gelaten maar met geniepige ''fierheid'' laten gebeuren.
Hij ondetekende zn posts in t verleden toch met Jasonquote:
Maar waarom?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij ondetekende zn posts in t verleden toch met Jason
Geen idee. Mss dat hij dat wil toelichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |