Vanmorgen gaf hij nochtans aan dat het hem echt niet meer boeide en dat hij helemaal niets meer met haar wou uitpraten. Dat was nadat Keanu en Jolien verslag hadden uitgebracht over hun gesprek gisteren met Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt vindt het zuur dat hij het niet heeft kunnen uitpraten met Milena omdat hij gister ziek was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Sharice is gesaved door de make-up sessie met Jolien ....
Krijg toch het idee dat Axel vooral voor Axel koffie zet altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik durf het bijna niet te vragen....... pleur?
Je hebt mooi en mooi , ik vond Milena niet mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
kom op
milena heeft een heel mooi gezicht
sharice... niet :p
mattiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Jij had de beslissende stem Matt.
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziek? Ammehoela! Die mankeerde niks, tenzij lui ziek is.
Jij had mijn sarcasme door ....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik denk door de wil van mensen om Milena eruit te krijgen
Juist dat jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk door de wil van mensen om Milena eruit te krijgen
Hij wou gewoon slapenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....
coachquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [?]
Als je echt ziek bent van de hoofdpijn dan vreet je ook geen gebakken banaan en gejatte pannenkoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij was wel duidelijk ziek van de hoofdpijn.. hij is de hele avond op bed gebleven....
Psych misschien?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [ewk?]
Erika? de psych?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik moet er vanuit gaan dat ik blijf tot in de finale. Vanochtend besproken met de [?]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |