Jatogquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, die mag morgen van mij veel heimwee krijgen......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel blij dat Pootje er niet uitging om iemand te saven ....
door 4quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is trouwens flink wat geld te verdelen
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.
In de COS?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Altijd lekker zo'n erfenisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
en je bent nog wel zo'n feestnummerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar geen carnavalsfeestje wordt
Keanu hoopt van wel , maar carnaval isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.
Ja vind ik ook maar wel beter een feestje eindelijk, dan geen feestjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu hoopt van wel , maar carnaval is
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar wel beter een feestje eindelijk, dan geen feestjeDan neem ik carnaval maar voor lief
Iedereen heeft Milena genomineerd toch? De helft heeft Jolien gered en 3 Jane en de 4 targets konden niet stemmen toch?quote:
Ik vind Keanu en carnaval niet echt matchen ook al komt hij uit Maastricht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu hoopt van wel , maar carnaval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |