SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hij is het wel een beetje zat aan het worden dat ie elke maandag een nieuwe moet geven.quote:
Ze moeten eerst hun instructies krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké inmiddels zijn er toch wel een hoop debielen in het NWS-topic actief. Blijkbaar zijn de idioten gewoon wat trager van begrip en hebben ze wat langer nodig om het topic te vinden.
Verstandig. Ik heb het inmiddels ook weer geslotenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof niet dat ik het in dat NWS topic heel erg naar mijn zin zou hebben. Dus daar blijf ik lekker weg
eender welkequote:
Ik vond twee idioten al te veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké inmiddels zijn er toch wel een hoop debielen in het NWS-topic actief. Blijkbaar zijn de idioten gewoon wat trager van begrip en hebben ze wat langer nodig om het topic te vinden.
Ik normaal ook. Ik kom eigenlijk bijna alleen maar in SC's. Maar vanavond vond ik het nieuws wel belangrijk genoeg om er even in te springen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf weg uit zowel POL als NWS.
Heb toch geen kennis van zaken...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat over het op dit moment meest relevante onderwerp, ja.
quote:
oh, NWS kom ik heel soms.. maar meestal voor leesvoer..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
net als eender welk POL topic.
krijg je alleen maar hooikoorts van.
irritant
Het is zaterdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Onze F-35's morgen maar aan de grond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |