Ik kan het hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Schrijf ik jouw ook gelijk in gezien het woord hoofdstuk nog niet in je vocabulaire zit.
Het is gewoon niet slim om het staatshoofd van Israël tegen je in het harnas te jagen. Die heeft indirect heel veel invloed in de VSquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Maar wat heeft dit met nu te maken?
Die zijn nogal afhankelijk van import van onderdelen uit de VS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:47 schreef over_hedge het volgende:
De us heeft asml nodig. Its something
Zelensky moet daar ook niet in zijn eentje gaan zitten, is de taal ook net niet voldoende machtig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klopt, zo waren er wel meer rare uitspraken van hem. Zelensky zei op een gegeven moment dat Amerika op dit moment niks voelt omdat er een mooie oceaan tussen Rusland en Amerika zit, maar het in de toekomst wel zullen voelen. Een vaag, niet onderbouwde, halfbakken dreigement. Trump pikte dit onmiddellijk op en sloeg Zelenksy ermee om z'n oren.
Zelensky stelde dat Oekraine al 3 jaar lang alleen vecht. Hij kan doelen op dat er geen buitenlandse mogendheden troepen leveren en het slechts de Oekrainers zijn die vechten, echter was het niet heel handig geformuleerd en Vance reageerde er ook slecht op door te stellen hoeveel steun aan wapentuig en inlichtingen de VS aan Oekraine heeft verstrekt.
Zelensky was te belligerent tijdens deze ontmoeting, ik denk dat het gezuig van Vance hem aan de kook heeft gebracht.
Trump is pissed omdat hij wel dacht dat hij even een "win" kon vieren ten koste van de Oekraieners.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump pissed omdat Zelensky niet akkoord gaat met cease fire zonder garanties.
Ah oke. Dat zou goed kunnen. Zelf geen idee. Is dat niet ook in europa te krijgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zijn nogal afhankelijk van import van onderdelen uit de VS.
De B-52's is een meidenband, maar met een bom op Capitol Hill op het moment dat ze daar allemaal uitgenodigd zijn, en dan ben je er wel vanaf. Niet van die B-52's, maar van wat daarin op dat moment in zit, dat Capitool,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:35 schreef PluggieOD het volgende:
Wat een circus is de Verenigde Staten van Rusland geworden.
Onderschat ook even niet dat Rusland zich op dit moment inhoudt. Want slechts een speciale militaire operatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat als het er op aankomt dat de Russen het puur op basis van wilskracht en overlevingsinstinct winnen van het Europese leger, dat nu nog niet eens bestaat
Het is een fokking shitshow.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja veel bezoek op Fok, houdt Danny van de straat.
Middernacht NL tijd toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelensky zit toch bij FOX over een paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |