Al die dagen dat koekenbakkers in mijn stad komen demonstreren ben ik ook in het centrum. Hard aan het werk om hún uitkeringen te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, het bijzondere aan deze demonstratie is dat men stelt tegen verdeeldheid te zijn terwijl zij die verdeeldheid zelf zaaien.
quote:Het is de bedoeling door te gaan met demonstreren tot het kabinet opstapt, dus dit kan de eerste van een reeks zijn.
En dat gaat niet veranderen door een of andere roeptoeter van een marginaal partijtje.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goede speech.
De banden van NL met Israel zijn sowieso veel te warm.
Het maandelijkse uitje voor de woke wappies.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:11 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, ondanks het regenachtige weer is het weer raak:
[..]
Dat geeft ook aan hoeveel respect men voor de democratie heeft.quote:
Nee was dat maar weer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat gaat niet veranderen door een of andere roeptoeter van een marginaal partijtje.
Stampvoetende, zeurende kleuters zijn het.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat geeft ook aan hoeveel respect men voor de democratie heeft.
Tja, zulke mensen zijn toch wel een beetje een blok aan het been van het Westen. Men is anti-Westers, anti-democratie, anti-Israël, pro-Palestijnen, pro-migratie, pro-Islam en in sommige gevallen zwaaien ze dan ook nog doodleuk met een trans of regenboogvlag. Allemaal dingen die op zoveel vlakken tegenstrijdig zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Stampvoetende, zeurende kleuters zijn het.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Vrijwel geen bal te doen. Kunnen niet tegen een beetje regen, denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Komen nu een beetje mensen op de dam.
Ik zie al Palestijnse vlaggen, denk dat ze de memo niet hebben gekregen dat het dit keer niet om hun gaat.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef TAmaru het volgende:
Er zijn geen rechtse partijen die deze termen gebruiken
Sorry, welke kabinetten heb je het precies over?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef TAmaru het volgende:.
Ik heb rechts overigens ook nooit zien protesteren bij de vele linkse kabinetten van de afgelopen jaren.
Dat kun je wel altijd heel makkelijk beweren hè. Dan hoef je ook nooit bewijs te vinden. Je kunt iemand van iets totaal belachelijks beschuldigen en dan zeggen: tuurlijk zeggen ze het niet hardop, want ze zijn wolven in schaapskleren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Als ze dat zouden doen ziet iedereen wat voor tuig dat daadwerkelijk is. Veel verstandiger om als wolf schaapskleren aan te doen.
Elk kabinet met D66, CU en PvdA erin was sowieso links.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sorry, welke kabinetten heb je het precies over?
Rutte 4 - Centrum tot centrum rechts
Rutte 3 - centrum tot centrum rechts
Rutte 2 - centrum
Rutte 1 - rechts
Balkenende 4 - centrum
Balkenende 3 - centrum rechts
Balkenende 2 - centrum rechts
Balkenende 1 - rechts
Kok 2 - centrum
Kok 1 - centrum
Lubbers 3 - centrum
Lubbers 2 - centrum rechts