Dit was een grap toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:30 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dat het nummer c'est la vie van chef special in 2023 als demo naar het team van claude is gestuurd
Dit schijnt de demo te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het enige wat die nummers gemeen hebben is de titel. Die nou niet bepaald origineel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ronald Molendijk heeft zeker ff anoniem gebeld naar Boulevard om dit ook weer door te geven omdat hij nog steeds geen voet aan de grond krijgt qua ophef?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:30 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dat het nummer c'est la vie van chef special in 2023 als demo naar het team van claude is gestuurd
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Weet iemand ihoe het met hem gaat?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:24 schreef GeorgeM het volgende:
Matt doet nog steeds geen reviews?
Hoe gaat het eigenlijk met hem?
Kwam vorige maand dit tegen op X dus die had sowieso even andere dingen aan z'n hoofd dan reactievideo's denk ik. Zie onder.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Weet iemand ihoe het met hem gaat?
Hahaha ja he, het is echt een oorwurm!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:19 schreef roos94 het volgende:
Ik heb t lied 2x geluisterd paar dagen geleden en ik zing het reffrein al steeds de hele dag
3e bij Betfairquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:27 schreef Mandy040986 het volgende:
Winstkans gestegen van 5 naar 6% bij de bookmakers.
[ afbeelding ]
Nu weer 6% Mendiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Inmiddels weer terug naar 5% maar het waren een mooie paar minuten.
Mitä helvettiäquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:31 schreef Fred_B het volgende:
Nederland rukt op naar de derde plaats!
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Em31 het volgende:
Straks valt Frankrijk tegen en wordt het Måns vs Claude.
Wordt wel een mooie test waar wij dan door de Zweden in de running order worden gezet.
Als het zo opzichtig is, gaan we niet als 2e moeten en Zweden als 23e natuurlijk. Maar een wat subtielere plek, tussen een reclame-onderbreking en Tommy Cash ofzo. Of als 26e als iedereen er wel klaar mee is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Em31 het volgende:
Straks valt Frankrijk tegen en wordt het Måns vs Claude.
Wordt wel een mooie test waar wij dan door de Zweden in de running order worden gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |