SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Charly loopt maar een eind weg.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vond gouden uur ook t beste. Ik zet nu net ellis aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende: [..] Oh echt? Die vond ik inhoudelijke Diepe gronden is n wat meer standaard thrillertjr Maar prima vermakelijk Gouden uur was t beste Nu op zoek naar n nieuwe serie
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok Malioquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik denk veel mensen niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is een meneer regelmatig zijn parkiet kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die klinkt heel serieusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond gouden uur ook t beste. Ik zet nu net ellis aanTrust nobody![]()
Awwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier is een meneer regelmatig zijn parkiet kwijt.Trust nobody![]()
Ja is het ook denk ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat was die saaie ook al weer met dat mens dat tegenwoordig in alle Belgische Nederlands triller films speelt. Was er een vermoord en halverwege was al duidelijk dat die lesbische zus de dader was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geeeeeen ideequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was die saaie ook al weer met dat mens dat tegenwoordig in alle Belgische Nederlands triller films speelt. Was er een vermoord en halverwege was al duidelijk dat die lesbische zus de dader was.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Niet spoileren mikey!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Jij vond dat wel een leuke film.quote:
Dat mens speelt ook in Knokke off.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vond dat wel een leuke film.
Dat mens speelt ook in Knokke off.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In die ferry serie zat ze ook undercover maar was niet Elize Schaap.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh anna drijverWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar nu heb jr de plot verklaptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vond dat wel een leuke film.
Dat mens speelt ook in Knokke off.
Trust nobody![]()
Ik vind die Ellis nu al niksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja denk ik wel.quote:Je had hem toch al gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar nu heb jr de plot verklapt![]()
En ik zat die film te kijken met iemand ik zei halverwege al we kunnen naar bed die zus heeft het gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: