abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216899281
Zojuist afgesproken dat ik morgen tot 1300 werk.
Bevalt dat goed, meld ik me woensdag weer beter ^O^
  zondag 2 maart 2025 @ 20:45:40 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216899683
Op BBC 1 loopt de eerste aflevering van een nieuwe serie natuurdocumentaires "The Americas" prachtige opnames.

Goed, het camerawerk is erg goed, maar het commentaar van Tom Hanks is irritant, de editing met rockmuziek niet mijn ding.

[ Bericht 38% gewijzigd door Jan_Onderwater op 02-03-2025 21:07:28 ]
pi_216899956
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ikea heeft ook een mooi ding dat om de douchestang heen klemt.

https://www.ikea.com/nl/n(...)verchroomd-70328589/

Die heb ik en bevalt erg goed. Hangt niet in de weg, goed schoon te maken, past genoeg in, en niet kapot te krijgen (ik heb m'n bril niet op in de douche en heb al meerdere mandjes van de muur geslagen :') )
Goeie tip!
Ik heb er eentje van de action, denk ik, met twee grote zuignappen. Alleen die valt na een maand of twee dan toch van de muur af, en vrijwel altijd midden in de nacht zodat ik rechtop in bed zit of er iemand heeft ingebroken }:| . Dit ziet er handiger uit!

Kat ging braaf om kwart over 6 normale hoeveelheid plassen. En toen van 19-19.15 weer bak op bak af etc }:| toen een mini beetje geplast (maar gelukkig dus iig wel daadwerkelijk wat geplast), wat natvoer met water gegeven en daarna nog een paar keer bak op bak af, maar niet echt gaan zitten om te plassen. Om 19.45 kwam ie bij me op schoot liggen en daar ligt ie sindsdien O+ hopelijk een eenmalige setback.

En dan vannacht bij mij op de kamer slapen met de kattenbak met niet-opnemende-korrels, en hopen dat 'ie morgenochtend voor mijn opstaan plast en ik er van wakker word zodat ik het meteen kan opvangen en in koelkast zetten en meteen bij opening bij de dierenarts kan inleveren. Het houdt je bezig, laten we maar zeggen :X . Werken is er vanavond niet meer van gekomen, dus morgenochtend maar vroeg op.
pi_216900032
Ik heb er eentje van de action, denk ik, met twee grote zuignappen. Alleen die valt na een maand of twee dan toch van de muur af, en vrijwel altijd midden in de nacht zodat ik rechtop in bed zit of er iemand heeft ingebroken }:| . Dit ziet er handiger uit!
Dat dus de afgelopen week meerdere keren,, maar dan met iets van Ikea. Op de site stond de tip, tegel schoonmaken, zuignap afspoelen en minstens 12 uur laten drogen. En jawel, dat was de truc
We have far more in common than that which devides us..
pi_216900099
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat dus de afgelopen week meerdere keren,, maar dan met iets van Ikea. Op de site stond de tip, tegel schoonmaken, zuignap afspoelen en minstens 12 uur laten drogen. En jawel, dat was de truc
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!
pi_216900177
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!
Een week lang vloeken en toen was het zo simpel :D
pi_216900203
Wat maakt het dagelijks leven ingewikkeld?
De klok zetten voor de kat of voor de zuignap😂

Voordat ik van fb verdwijn, nog even een truc toegepast, die mij te binnenschoot die ik daar had gezien.
Een niét-stinkende vuilniszak met zo’n trekkoord vouwen om een stuk of 5 kledingstukken op een hanger en koord aantrekken.
Dan kunnen die door een verhuizer in een garderobe ervoermiddel worden gehangen. 😇
Heel goed voor mensen met een beetje (veel) smetvrees. 🙃

Morgen nieuwe rol halen.😂

Welterusten. :Z
pi_216900265
Grappig trouwens. In het theater van het grote dorp waren 500 mensen.
Mn.X kwam collega en bekenden tegen. En ik sprak theater collega’s aan het werk en drie van het popkoor. :muziek:

Is Cat al weer uitgecarnavall’d?
pi_216900342
Vanochtend wilde de ipad niet opladen. Snoer was stuk, maar ik had nog een reserve snoer. Daarmee wilde het ook niet, dus morgen maar even naar de reparateur. Maar zojuist bedacht ik me, dat heb ik eerder meegemaakt. Helemaal uitzetten, dan weer aanzetten. En jawel, dat deed 't 'm. Ding is nu netjes aan het opladen.
pi_216900835
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soberso niet bij temu 😎
Bij IKEA zijn dichte bakken. Die van amazone is open. Wel handig in een natte ruimte.
Fijn van jullie sneeuw👍🏼

En terug van een concert en muzikale lofzang op Barbra Streisand. Ja die 😎
Die bakken van Ikea zijn ook open.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216903564
* Blues doet de gordijnen open....
Zon!
Pluitende vogels!
Werken :O
pi_216903908
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Die bakken van Ikea zijn ook open.
Ok. Staat niet op de foto of beschrijving zag ik zo gauw.
Binnenkort eens een ronde IKEA doen.
Ook kapstok ‘moet’ nog. Voorlopig is het een simpel kledingrek 😉

Zojuist een kort briefje geprint voor in de bus bij de nieuwe buren.

Goeiemorgen trouwens.
  maandag 3 maart 2025 @ 08:35:27 #263
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_216903935
Goedemorgen :W Hier gewoon aan het werk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 3 maart 2025 @ 08:45:24 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216904015
Belasting aangifte gedaan, als je geen winst maakt krijg je terug *O* -O-

EN zo maar eens goed aan de slag hier. eindelijk heb ik een 2 wekelijkse planning gemaakt en het geeft zoveel rust dat ik het afgelopen weekend iedere nacht heb gedroomd.. dat is toch al weer een HELE tijd terug dat ik dat deed :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 3 maart 2025 @ 08:51:26 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_216904069
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen :{

Timmerman komt ook weer langs voor de klussenlijst.

En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in :)
Spoilers!
  maandag 3 maart 2025 @ 09:16:00 #266
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216904291
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen :{

Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsen
pi_216904405
quote:

En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in :)
:{
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_216904452
Ik heb dit weekend een deal gesloten met mijn broertje: over 4 weken mag ik los met de tondeuse *G*
Hij is kaal aan het worden en zijn haar ziet er echt niet uit. Nou heeft hij eind maart een feestje waarvoor hij zijn haar in vlechtjes wil (erg oncharmant maar goed, het is zijn haar) en daarna mag ik het scheren *G*
Mijlpaal _O-
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 09:48:01 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216904533
quote:

Staat gewoon op de website van je waterschap
Houd kades en onderhoudsstroken vrij van obstakels en belemmeringen voor onderhoud.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 3 maart 2025 @ 10:45:42 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_216905113
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsen
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.

quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Staat gewoon op de website van je waterschap
Houd kades en onderhoudsstroken vrij van obstakels en belemmeringen voor onderhoud.
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.
Spoilers!
pi_216905205
Groeten uit Singapore!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 maart 2025 @ 11:20:57 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_216905470
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dit weekend een deal gesloten met mijn broertje: over 4 weken mag ik los met de tondeuse *G*
Hij is kaal aan het worden en zijn haar ziet er echt niet uit. Nou heeft hij eind maart een feestje waarvoor hij zijn haar in vlechtjes wil (erg oncharmant maar goed, het is zijn haar) en daarna mag ik het scheren *G*
Mijlpaal _O-
:D
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:59 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Singapore!
:W
Spoilers!
pi_216905572
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.
Je zou zeggen dat er tussen 'vrijhouden zodat er iemand bij kan' en 'totaal de vernieling in helpen' wat meer mogelijkheden zitten..
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 3 maart 2025 @ 11:36:27 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216905638
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Waterschappen hebben gekozen bestuur, die personen mailen en vragen hoe ze de schade gaan goedmaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')