Goeie tip!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ikea heeft ook een mooi ding dat om de douchestang heen klemt.
https://www.ikea.com/nl/n(...)verchroomd-70328589/
Die heb ik en bevalt erg goed. Hangt niet in de weg, goed schoon te maken, past genoeg in, en niet kapot te krijgen (ik heb m'n bril niet op in de douche en heb al meerdere mandjes van de muur geslagen)
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er eentje van de action, denk ik, met twee grote zuignappen. Alleen die valt na een maand of twee dan toch van de muur af, en vrijwel altijd midden in de nacht zodat ik rechtop in bed zit of er iemand heeft ingebroken. Dit ziet er handiger uit!
Dat dus de afgelopen week meerdere keren,, maar dan met iets van Ikea. Op de site stond de tip, tegel schoonmaken, zuignap afspoelen en minstens 12 uur laten drogen. En jawel, dat was de truc
Een week lang vloeken en toen was het zo simpelquote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen. Dank!
Die bakken van Ikea zijn ook open.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soberso niet bij temu 😎
Bij IKEA zijn dichte bakken. Die van amazone is open. Wel handig in een natte ruimte.
Fijn van jullie sneeuw👍🏼
En terug van een concert en muzikale lofzang op Barbra Streisand. Ja die 😎
Ok. Staat niet op de foto of beschrijving zag ik zo gauw.quote:
Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsenquote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen
quote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Hoop kabaal hier, men gaat weer verder met het onderhoud aan de sloot. Inmiddels er 100-125 vierkante meter van mijn tuin verziekt. Dat mag het waterschap gewoon doen
Timmerman komt ook weer langs voor de klussenlijst.
En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in
Staat gewoon op de website van je waterschapquote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Timmerman komt ook weer langs voor de klussenlijst.
En ondertussen moet ik vandaag echt een heleboel administratieve meters maken als ik het allemaal nog een beetje leuk wil houden voor mezelf. Komt vast goed, ik heb er zin in
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fotos maken en naar waterschap sturen, sociale media plaatsen
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staat gewoon op de website van je waterschap
Houd kades en onderhoudsstroken vrij van obstakels en belemmeringen voor onderhoud.
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dit weekend een deal gesloten met mijn broertje: over 4 weken mag ik los met de tondeuse
Hij is kaal aan het worden en zijn haar ziet er echt niet uit. Nou heeft hij eind maart een feestje waarvoor hij zijn haar in vlechtjes wil (erg oncharmant maar goed, het is zijn haar) en daarna mag ik het scheren
Mijlpaal
quote:
Je zou zeggen dat er tussen 'vrijhouden zodat er iemand bij kan' en 'totaal de vernieling in helpen' wat meer mogelijkheden zitten..quote:Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.
[..]
Precies. Ik moet 5 meter vanaf de kade vrijhouden, dat is bij ons dus 100-125 vierkante meter dat nu helemaal de vernieling is geholpen. Het is enorm balen maar het is niet anders.
Waterschappen hebben gekozen bestuur, die personen mailen en vragen hoe ze de schade gaan goedmaken?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het waterschap is de partij die dit uitvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |