Er zijn mensen die dit geweldig vindenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een kleuters
er is zat te eten op dit moment, Jane gaat weer voor iedereen die wil gebakken banaan maken
en wat doet dit stelletje kleuters, Een ouwe pannenkoek van vanmorgen stiekem opeten
blegh
Het is een spelquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom is koffie pakken niet stelen en pannekoeken of brood wel.....
Daarom snap ik niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over het pakken van eten en drinken terwijl ze daar wonen.quote:
Dat snap ik ook niet , ik vind het allemaal wat overtrokkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over het pakken van eten en drinken terwijl ze daar wonen.
keep your friends closequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar wel een stelletje reetlikkers.
Doen alles om Jordy tevreden te houden.
Ze doen het aardig. Jordy lijkt tevreden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar wel een stelletje reetlikkers.
Doen alles om Jordy tevreden te houden.
Axel bewaart de koffie onder zijn kussen voor zichzelf en zijn groepje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom is koffie pakken niet stelen en pannekoeken of brood wel.....
Hij staat idere ochtend voor de hele club te bakken hij bakt er alleen een paar extra.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis blijkbaar toch een ponykamp he.
Ik zou dan echt een keer stampei maken, het is gewoon minachting naar de medebewoners.
Maar ondertussen allemaal het hoogste woord over dat het gezellig met zijn allen moet zijn.
Maak dan gezellig pannekoeken voor iedereen, wiedergutmachpannekoeken.
Hij bakt tot het beslag van de groep op is en houdt daarvan 6 pannekoeken achter voor zichzelf en zijn maatjesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef marky het volgende:
[..]
Hij staat idere ochten coor de hele club te bakken hij bakt er alleen een paar extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |