Het is toch nu ook normaal als gezin weeg of tel je de boel niet af.....de een heeft meer nodig dan de ander. Er is is nu van alles zat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Zolang er mensen zijn die heel veel zijn afgevallen en anderen aangekomen mogen die veel kwijt zijn van mij extra eten.
En dan gaat hij er weer zes achterhoudenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Het vreetfeest is weer bezig![]()
Jordy bakt morgen weer
Tis blijkbaar toch een ponykamp he.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Het vreetfeest is weer bezig![]()
Jordy bakt morgen weer
Het laat wel zien wat een lage mentaliteit dit groepje heeft. Maar blijkbaar scoort het. Mijn soort is het in ieder geval niet. Ik hou niet van dieven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis blijkbaar toch een ponykamp he.
Ik zou dan echt een keer stampei maken, het is gewoon minachting naar de medebewoners.
Maar ondertussen allemaal het hoogste woord over dat het gezellig met zijn allen moet zijn.
Maak dan gezellig pannekoeken voor iedereen, wiedergutmachpannekoeken.
wat een kleutersquote:
Maar waarom is koffie pakken niet stelen en pannekoeken of brood wel.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het laat wel zien wat een lage mentaliteit dit groepje heeft. Maar blijkbaar scoort het. Mijn soort is het in ieder geval niet. Ik hou niet van dieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |