"this will have a huge radio appeal across Europe"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:57 schreef Dave het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"This is easily gonna be top 5 finish."
Ik snap alleen niet waar z'n vriendje is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"this will have a huge radio appeal across Europe"
Je gaat de commissie en hun uitspraken zo ook steeds beter snappen he haha.
Ja die mist inderdaad!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar z'n vriendje is.
Op insta zeggen ze dat ze eindelijk een keer dezelfde mening hebben! En: c’est la vie. And in this instance it’s a beautiful onequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:22 schreef Greys het volgende:
De reactie van Wiwi komt om 19.15 uur online. Benieuwd of William en Deban er net zo dol op zijn als hun (Portugese?) wiwicollega die het als z'n nr 1 heeft.
quote:Ben ik de enige die haar op iemand vind lijken?
Op wie? Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef Dave het volgende:
Ben ik de enige die haar op iemand vind lijken?
Ohhh ik zie nu de insta preview ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:54 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Op insta zeggen ze dat ze eindelijk een keer dezelfde mening hebben! En: c’est la vie. And in this instance it’s a beautiful one
Käärijä's grootste fanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Op wie? Ik weet niet wie je bedoelt.
En gezien grazz z'n reactie mis ik een grap.
Ik had ‘m al wel gezien, maar hij stond hier nog niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef Greys het volgende:
Twee keer gecheckt of deze er al stond maar vast alsnog overheen gekeken. Hele leuke, dit.
Echt? Ik zie het niet!quote:
Ik dacht ‘t, maar ik ken haar ook niet in het echt natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik zie het niet!
Misschien omdat ik haar live en bewegend ken zeg maar haha. Ik vind C veel leuker en mooier.
(Niks mis met de dame in de video trouwens!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |