Ik kan me die periode van Tadic herinneren dat die juist alleen voor de assists ging terwijl ie er zelf vaak beter voor stond. Precies het andere uiterste.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft een Belg hè, die zal niet meer beter worden dan dit. Jammer, maar op basis van deze actie zou Farioli hem meteen moeten wisselen.
Het maken van de juiste keuze is een kwaliteit, als je die kwaliteit ontbeert heb je niets te zoeken bij Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik kan me die periode van Tadic herinneren dat die juist alleen voor de assists ging terwijl ie er zelf vaak beter voor stond. Precies het andere uiterste.
Ik kan me nog wel een opmerking van gisteren herinneren van iemand die nog heilig gelooft in de titel van PSV! Weet jij wie dat was?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je gelijk halen is niet altijd leuk, zeker nu niet. Man man, wat was die eerste helft tenenkrommend slecht. Vooral wat Ajax liet zien, veel dom balverlies, veel slordigheden, onnodige terugspelen, zomaar passes geven in het luchtledige, waar gaat dit eigenlijk over?
Dit, the beast mocht zich wel wat beter vrij lopen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, in deze situatie vond ik ook wel dat de lijn naar Brobbey goed was afgedekt. Neemt niet weg dat dit niet goed was uitgespeeld door Ajax natuurlijk.
Die opmerking is niet alleen van gisteren, maar ook van vandaag, want dat denk ik nog steeds. Zeker als je ziet hoe Ajax vandaag speelt.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een opmerking van gisteren herinneren van iemand die nog heilig gelooft in de titel van PSV! Weet jij wie dat was?
Dat vraag ik me meestal ook af bij jouw postquote:
Dat mag, maar ik post hier pro deo, deze spelers vangen een paar ton per jaar voor wat ze doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vraag ik me meestal ook af bij jouw post
ging maar net goedquote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef Black-Death het volgende:
Gas erop, doordrukken. Geen zin in een middagje met bezwete bilnaad
Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:57 schreef Karzai het volgende:
zeer matige inzet van ajax, zeker gezien nu je het kampioenschap veilig kan stellen
Berghuis er af wel terecht. En het lijkt beter te draaien nu.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
Defensief wisselen bij een voorsprong tegen Almere. Wat is deze…
tempo veteranenelftal na een avondje zuipen tot 5 uur sochtends.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Het is niet om aan te zien en de 1-1 hangt in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |