Gelukkig willen ze dat aanpassen.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt en de bekerwinnaar is ook de hoogst mogelijke EL plek
Dacht dat het verplicht moest van de UEFA?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gelukkig willen ze dat aanpassen.
Vandaag degelijke 0-2
Je hebt gelijk. Maar ik ben de focus op die cofficint soms ook wel een beetje moe. En dat zeg ik als enige echte uitvinder van de cofficintenpolonaise...quote:Op zondag 2 maart 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook wel, maar voor de coefficienten beter dat AZ die beker pakt.
Geen idee eigenlijk maar ik las laatst dat ze dat willen veranderen dat ze wel een el ticket krijgen maar niet meer de hoogste.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat het verplicht moest van de UEFA?
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Tevens heel jammer dat Branco op de bank zit en niet in een pub in Wolverhampton ofzo.
Dat is mijn favoriete plek voor Branco, ver weg van ons aller Ajax. Maar die zal ook wel zo'n mokerdomme Mislintat clausule hebben dat die in de wedstrijdselectie MOET als die fit is.quote:
Nee, nog steeds niet fit na Fortuna. En toen nog een keer van de bank moeten komen terwijl het eigenlijk niet kon.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Henderson toch een vaste bankzitter geworden, lijkt het?
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Pasveer wel op de bank, zie ik, is er een nieuwe 1e keeper?
Nee, zegt Farioli net.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Farioli heeft net letterlijk gezegd dat dat niet het geval isquote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |