abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 13:28:04 #276
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_216907057
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja zeker was het slecht. Alleen typisch zo'n wedstrijd die toch anders in het geheugen blijft hangen als je wel die 2-0 en evt 3-0 maakt. Maarja, da's logisch.

Donderdag pittig potje. Zondag ook weer uit.
Denk je? Zelfs met 0-3 had ik het heel erg slecht gevonden. Alleen was er dan meer gescoord.

Gelukkig zijn ze wel zover dat je donderdag een 'ander team' kan zien en ze gewoon een goede kans hebben tegen Frankfurt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_216907076
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:28 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Denk je? Zelfs met 0-3 had ik het heel erg slecht gevonden. Alleen was er dan meer gescoord.

Gelukkig zijn ze wel zover dat je donderdag een 'ander team' kan zien en ze gewoon een goede kans hebben tegen Frankfurt.
Zeker was het slecht, maar dan heb je niet zo'n slotfase van de wedstrijd waar het toch weer billenknijpen is. En dat gevoel overheerst vaak.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216907377
Ajax heeft de eigen zestien vakkundig beschermd. Met spanning en emotie kan het lijken alsof Almere kans had, maar ze schoten vanuit - in theorie - ongevaarlijke posities. De les van Atlético is ook een beetje: bescherm die 16 alsof het je leven en dood is, en je kunt een heel eind komen. Dat doet een bescheiden Ajax dan ook.

Alleen zijn we het Cholo-principe in Nederland niet gewend, en zitten onze poortwachters in de media er niet op te wachten. Een stortvloed aan geklaag is het gevolg. Alleen moet dat niet de perceptie van de prestatie op zichzelf beïnvloeden. Dat zou zelfbedrog en ontkenning van de voetbalgeschiedenis zijn.
  maandag 3 maart 2025 @ 13:49:09 #279
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216907441
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax heeft de eigen zestien vakkundig beschermd. Met spanning en emotie kan het lijken alsof Almere kans had, maar ze schoten vanuit - in theorie - ongevaarlijke posities. De les van Atlético is ook een beetje: bescherm die 16 alsof het je leven en dood is, en je kunt een heel eind komen. Dat doet een bescheiden Ajax dan ook.

Alleen zijn we het Cholo-principe in Nederland niet gewend, en zitten onze poortwachters in de media er niet op te wachten. Een stortvloed aan geklaag is het gevolg. Alleen moet dat niet de perceptie van de prestatie op zichzelf beïnvloeden. Dat zou zelfbedrog en ontkenning van de voetbalgeschiedenis zijn.
Exact dit.
graag op anoniem
pi_216907514
quote:

Onze Italiaanse coach lacht zich kapot om die domme Hollanders met hun zucht naar mooi voetbal waarbij ze aan het einde van de rit zonder prijzen staan.
  maandag 3 maart 2025 @ 14:09:09 #281
378023 Wotte
wotte!?
pi_216907776
Kortom niet iedereen vindt het even leuk dat Ajax bovenaan staat.

Dikke lul vrinden.
pi_216908442
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Wotte het volgende:
Kortom niet iedereen vindt het even leuk dat Ajax bovenaan staat.

Dikke lul vrinden.
Heerlijk.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216909115
quote:

Graag meer info over het Cholo-principe
Groot fan van User Wotte
pi_216909216
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal, met RFS-uit en Union-thuis in het achterhoofd. Ajax is over de hele vrij stabiel maar toont af en toe aan absoluut geen ondergrens te hebben waardoor je zelfs met deze voorsprong nog nergens zeker van kan zijn. Nou ja oke, plek 2 durf ik al wel aan :+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_216909269
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal
Daarom mogen we juist blij zijn met waar Ajax staat. Dit is het hele ding. We weten dat Ajax met een marginale, terecht afgeschreven selectie voetbalt terwijl dit seizoen CL halen heel belangrijk is voor de club.
pi_216909301
quote:
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal, met RFS-uit en Union-thuis in het achterhoofd. Ajax is over de hele vrij stabiel maar toont af en toe aan absoluut geen ondergrens te hebben waardoor je zelfs met deze voorsprong nog nergens zeker van kan zijn. Nou ja oke, plek 2 durf ik al wel aan :+
Als het dit weekend nog steeds 8 punten is dan kan er weinig mis gaan. Of misschien gaat Heerenveen weer wat leuks doen nu ze van de totale bevrijding genieten?
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2025 @ 16:17:36 #287
378023 Wotte
wotte!?
pi_216909382
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

We weten dat Ajax met een marginale, terecht afgeschreven selectie voetbalt
Persoonlijk vind ik dit de grootst mogelijke onzin. Op dit moment ruilt niemand Brobbey, Godts en Traore in voor Lang, de Jong en die Kroaat. Feyenoord heeft krap aan twee fatsoenlijke buitenspelers en een spits die echt heel matig is.

Defensief heb je minimaal vergelijkbare spelers lopen en dan denk ik persoonlijk dat je meer kwaliteit hebt achterin dan Feyenoord en PSV. Alleen het middenveld leg je kwalitatief af tegen de andere topclubs.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:41:16 #288
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216909648
Gefeliciteerd boys! Met een echt kampioenselftal de titel veilig gesteld :+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 3 maart 2025 @ 17:35:06 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216910258
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dit de grootst mogelijke onzin. Op dit moment ruilt niemand Brobbey, Godts en Traore in voor Lang, de Jong en die Kroaat. Feyenoord heeft krap aan twee fatsoenlijke buitenspelers en een spits die echt heel matig is.

Defensief heb je minimaal vergelijkbare spelers lopen en dan denk ik persoonlijk dat je meer kwaliteit hebt achterin dan Feyenoord en PSV. Alleen het middenveld leg je kwalitatief af tegen de andere topclubs.
De kracht van dit Ajax is juist het geheel en dat is wat er ontbreekt bij de anderen, de discussie of Pietje of Jantje beter is op een bepaalde positie, is een zinloze.
pi_216910367
quote:

[..]

:')
  maandag 3 maart 2025 @ 18:00:03 #291
378023 Wotte
wotte!?
pi_216910484
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
:')
Nergens om maar Hadj Moussa is van niveau Younes en die Braziliaan is tijdens een zeldzame bevlieging krap aan uitstekend. Maar goed dat is discutabel.
Wat niet discutabel is dat er bij zowel AZ en Twente betere spitsen lopen.
pi_216910509
quote:
Plek 2 durf ik nu ook wel te zeggen ook al is er nog steeds een miniem kansje dat dat misgaat. Kampioenschap denk ik nog bij lange na niet aan, heel gek. Misschien 5 wedstrijden voor het einde met 10 punten voorsprong.
pi_216910831
quote:

[..]

Mwa, Traore kan je echt wel inwisselen voor Bakayoko, Hadj Mousa of Perisic. Bakayoko zou in dit Ajax ongetwijfeld beter presteren.
Daarnaast is Boscagli op dit moment echt wel beter dan Baas, en Sutalo doet het nu goed, maar daar vonden we vorig jaar nog van dat ie er weinig van kon. Veel spelers van Feyenoord maar vooral van psv zouden in een goed systeem echt wel beter presteren.
pi_216910909
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef papert het volgende:

[..]
Mwa, Traore kan je echt wel inwisselen voor Bakayoko, Hadj Mousa of Perisic. Bakayoko zou in dit Ajax ongetwijfeld beter presteren.
Daarnaast is Boscagli op dit moment echt wel beter dan Baas, en Sutalo doet het nu goed, maar daar vonden we vorig jaar nog van dat ie er weinig van kon. Veel spelers van Feyenoord maar vooral van psv zouden in een goed systeem echt wel beter presteren.
Hadj Moussa blijft een blind paard, broer van Amin Youness. Paixao en Bakayoko in zeker zin ook, maar die presteren nog wel eens wat.
Luuk de Jong zou ik graag erbij willen hebben.
pi_216911170
quote:

[..]
Jij vond dat Sutalo er niks van kon.
Groot fan van User Wotte
pi_216911193
Ik snap niet hoe jullie geen vertrouwen kunnen hebben in een kampioenschap. PSV is het helemaal kwijt, Ajax bakt er niks van maar wint wel.
Groot fan van User Wotte
pi_216911291
Wel zin in aankomende donderdag. Het gaat prachtig weer worden. Leuke tegenstander met leuke fans en veel en een redelijk positieve sfeer onder de Ajax fans. Al zie ik ons niet doorgaan in het tweeluik trouwens.
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2025 @ 19:36:03 #298
378023 Wotte
wotte!?
pi_216911644
quote:

[..]
Op dit moment zeg ik ook geheel tactisch :D

Normaal gesproken zou ik Traore inruilen voor Bakayoko. Dat die andere twee mogen ze houden. Die Hadj-Moussa ben ik niet weg van en Perisic is te oud.

Achterin heb je met Sutalo en Hato heb je voor Eredivisie begrippen goede spelers. Denk dat Ajax achterin over de gehele linie iets meer kwaliteit zit maar goed dat is discutabel :)

Meer dat ze in mijn ogen op dat niveau enkel Boscagli en Hancko hebben en voor de rest is het allemaal inwisselbaar.
  maandag 3 maart 2025 @ 19:38:58 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216911725
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:12 schreef Tjacka het volgende:
Wel zin in aankomende donderdag. Het gaat prachtig weer worden. Leuke tegenstander met leuke fans en veel en een redelijk positieve sfeer onder de Ajax fans. Al zie ik ons niet doorgaan in het tweeluik trouwens.
Bundesligaclub, dus veel INTENSITEIT.
pi_216912241
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Bundesligaclub, dus veel INTENSITEIT.
Maakt ook niet uit. Ook Europees is het nu al boven verwachting. Kampioen en 16e finale EL en ik ben enorm blij
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')