Kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een selectie met zoveel kwaliteit dat als het even weer gaat lopen ze de komende 10 wedstrijden gewoon 28 punten pakken (waarbij alleen in De Kuip misschien gelijk wordt gespeeld)
[..]
Je realiseert je dat Ajax aan deze wedstrijden in totaal nul punten kan overhouden hè?
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hey ouwe trol, ben je na al die jaren nog steeds je act aan het opvoeren?
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt
Verdedigend staat het echt veel beter bij psv
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.
Heb je de wedstrijden van die clubs dit weekend gezien?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een selectie met zoveel kwaliteit dat als het even weer gaat lopen ze de komende 10 wedstrijden gewoon 28 punten pakken (waarbij alleen in De Kuip misschien gelijk wordt gespeeld)
[..]
Je realiseert je dat Ajax aan deze wedstrijden in totaal nul punten kan overhouden hè?
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis. Maar kampioen worden we niet, misschien als het erg meezit wel tweede. Toegegeven, daar zouden veel van ons (inclusief mijzelf) voor tekenen begin van het seizoen.
Gisteren en de vorige wedstrijd tegen GAE hebben die echt geweldige wedstrijden gespeeld. We moeten blij zijn als we nog derde worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.
Post je hier nooit meer als je geen gelijk krijg?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas[/url[quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2731501/10/25#p216897359]zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je soortgelijke berichten ook in alle voorgaande kampioensjaren (en wanneer Ajax 3 wedstrijden voor het einde 7 punten voor stond, werd je pas iets positiever door te stellen dat ze dan 70% kans hadden om kampioen te worden). Als dergelijke posts dus enige indicatie voor aanstaand succes vormen, zouden we vast de vlaggen uit kunnen hangen (maar dat doet niemand hier)quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.
Eerst moeten de PSV spelers bij de psycholoog van de bank afgetrokken worden nadat ze 2 keer helemaal ziek worden gespeeld door Arsenal. Misschien dat ze daarna wel weer weten wat winnen is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon een act.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben er helemaal voor om de verwachtingen een beetje te temperen, want je ziet hoe snel het kan omslaan in het voetbal, ten positieve en negatieve. Maar Shreyas, wat ben jij een azijnzeiker tering.
FEEST maatje!quote:
Plek 2 zo 98% zeker, geen tegengoal en 9e overwinning op rij. Niet echt in de problemen gekomen, moreel hoog na wederom de 0 gehouden.quote:
Gewoon geloof in mij houden en alles komt goed vriend. Laat het werk van de Sjamaan maar aan @Wotte over en dan sta jij met je vriendjes op het Museumplein.quote:
En zo is dat maar net!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon geloof in mij houden en alles komt goed vriend. Laat het werk van de Sjamaan maar aan @:Wotte over en dan sta jij met je vriendjes op het Museumplein.
Je doet alsof het weinig is, maar over tien wedstrijden betekent het dus dat je maar één keer mag verliezen, twee keer mag gelijkspelen en zeven keer moet winnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:29 schreef Black-Death het volgende:
23 punten pakken en je bent gegarandeerd kampioen. Wat een bizarre Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |