SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Bookman op 27-02-2025 23:16:36 ]
We hebben de VAR van dienst alvast benaderd!quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:20 schreef TornadoDK het volgende:
Nog nooit een competitiewedstrijd gewonnen in Almere![]()
Dat wordt lastig
Hij heeft toch sowieso een geschiedenis met blessures? Hoe hij ooit bij City terecht is gekomen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:08 schreef Caland het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander (ja, die lees ik) dat Ajax vorig jaar eigenlijk al wel rond was met Sandler voor een bedrag tussen de 5-7 miljoen.
Toen men van Ajax in de afrondende fase op de tribune in Nijmegen zat scheurde hij zijn hamstring. Dodged a bullet
Ja, bij Feyenoord toen na dat half jaartje huur ook geen contract gekregen om die reden ondanks dat hij (op de trainingen) bij de beste spelers hoordequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch sowieso een geschiedenis met blessures? Hoe hij ooit bij City terecht is gekomen is mij een raadsel.
Lolquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:20 schreef TornadoDK het volgende:
Nog nooit een competitiewedstrijd gewonnen in Almere![]()
Dat wordt lastig
KNJBquote:Feyenoord en AZ krijgen vrij weekend tussen Europese duels, verzoek Ajax niet ingewilligd
De eredivisiewedstrijden van Feyenoord en AZ in het weekend tussen de Europese achtste finales zijn verplaatst. PSV speelt dan wel, maar op een ander tijdstip. De wedstrijd van Ajax blijft, ondanks een verzoek tot wijziging, staan op de geplande datum.
Voor Ajax is dat PEC.quote:
Zou Sandler niet perse lager inschatten dan Baas maar blij dat je lokale kranten steunt. Jammer genoeg niet de lokale club.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:08 schreef Caland het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander (ja, die lees ik) dat Ajax vorig jaar eigenlijk al wel rond was met Sandler voor een bedrag tussen de 5-7 miljoen.
Toen men van Ajax in de afrondende fase op de tribune in Nijmegen zat scheurde hij zijn hamstring. Dodged a bullet
Ik switch gewoon om de paar maanden van proefabonnement binnen het DPG-concern, alleen het parool vermijd ik uiteraard. Ons binne zuunig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou Sandler niet perse lager inschatten dan Baas maar blij dat je lokale kranten steunt. Jammer genoeg niet de lokale club.
Blijft het een vreemd verhaal vinden dat ze met een shirt gaan komen zonder het logo erop.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:07 schreef Houniet het volgende:
Ajax gaat thuis tegen AZ spelen in dit jubileumshirt spelen.
[ afbeelding ]
Vooral heel lelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijft het een vreemd verhaal vinden dat ze met een shirt gaan komen zonder het logo erop.
Mensen ZIEDEND omdat De Paai geselecteerd gaat wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de KNJB gesproken: Straks komt de nieuwe voorselectie van Ronald Koeman uit.
Hopelijk verliezen we zodat Oranje in de Euroborg komt te spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen ZIEDEND omdat De Paai geselecteerd gaat worden
Zin an makker
Zou ook wel heel triest zijn. Had een opleving ergens in december maar schiet nu geen deuk meer in een pakje boter en de supporters van z'n club zijn ook al weer klaar met hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Schandalig dat X aanwezig isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Kijk, het begint alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou ook wel heel triest zijn. Had een opleving ergens in december maar schiet nu geen deuk meer in een pakje boter en de supporters van z'n club zijn ook al weer klaar met hem.
Ik doe graag mee aan leuke rubrieken.quote:
Ziedend niet maar ik verwacht er helemaal niks van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |