abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216848466
Welkom bij het Momfluencers topic.

In dit topic kunnen we kletsen over mommyvloggers, zodat dit niet meer in het familievloggers topic hoeft. Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

-We reageren op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
-We bespreken enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
-Het verbasteren van namen van de influencers en gezin is niet toegestaan.
-We houden het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.
-Rapporteer het als iemand zich hier niet aan houdt!

De lijn tussen Familievloggers en Momfluencers is niet zo heel duidelijk, maar waar Familievloggers grotendeels over het hele gezin posten, post een Momfluencer vooral over zichzelf (en haar beige interieur). ~O>

Hieronder de Instagram accounts van wie we hier bespreken. Er staat een spatie tussen @ en de naam omdat je anders hier evt. users tagt en dat is een beetje vervelend.

@ Mirthe
@ Deviervankim
De Bollen driehoeksverhouding @ Michelle_bollen, @ Jacquelinevanpelt (en @ Koenbollen)
@ Maikebeunk
@ Eliseboers
@ Vitacleo
@ janneke.dbm
Debbie - @ Theletherfamily
@ Kyra_elgersma
@ Sarahrebeccanl
@ Viora
@ Annemerel
@ LotteBallijns (Mama.lotje)
@ Patriciaboudewijns
@ Kellycaresse (en haar Papasjenkie)
@ Elinezwitser
@ Nancy_vdstok
@ Rosannevanhemert
@ Kellybeukers
@ Lieke_vm
@ xxkaill
@ junoordzij
@ mamabloggersuus
@ drielingmama.julia
@ liefselyse
@ huisjemerlin
@ huisvolkids_
@ miniliefde
@ juuds_singlemom_life
@ de.blije.mama
@ milouhofmeester
@ sanneke89
@ minibellenl
@ juliajohannadebruin

Afhankelijk van de populariteit, wordt dit lijstje regelmatig aangepast.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/
pi_216848473
Het was de eerste keer dat ik er eentje moest openen.. Ik hoop dat het goed gegaan is!
pi_216848767
Ik blijf dat negatieve uitmelken van Kyra zo bijzonder vinden

Ze heeft 2 kinderen via een lang en moeilijk traject gekregen (zegt ze) en nu de derde is er naar alle waarschijnlijkheid op een natuurlijke manier gekomen want anders hadden we al die injecties en horror verhalen wel gehoord

Ik zou echt blij zijn dat het op de natuurlijke manier gelukt is, en dat van de daken schreeuwen en hoe mooi dat wonder is, maar nee deze madam moet het een beetje geheimzinnig houden.
Alsof ze niet wil dat het leven hun mee zit.
pi_216848968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Het was de eerste keer dat ik er eentje moest openen.. Ik hoop dat het goed gegaan is!
Ah, ik kreeg een melding dat een nieuw topic nog niet bestond. Je hebt ‘m nu handmatig aangemaakt, los van de reeks. @Donna kan jij dit fixen? Ik heb net een nieuwe in de reeks aangemaakt omdat ik dacht dat er nog niks was 😂
pi_216849302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:25 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ik blijf dat negatieve uitmelken van Kyra zo bijzonder vinden

Ze heeft 2 kinderen via een lang en moeilijk traject gekregen (zegt ze) en nu de derde is er naar alle waarschijnlijkheid op een natuurlijke manier gekomen want anders hadden we al die injecties en horror verhalen wel gehoord

Ik zou echt blij zijn dat het op de natuurlijke manier gelukt is, en dat van de daken schreeuwen en hoe mooi dat wonder is, maar nee deze madam moet het een beetje geheimzinnig houden.
Alsof ze niet wil dat het leven hun mee zit.
Kyra is nog heel jong en bij de geboorte van de 1e al helemaal. Qua tijdslijn kan het eigenlijk niet dat ze echt 'lange' trajecten achter de rug heeft. Of ze moet op haar 20e meteen vol met IVF zijn begonnen? En zelfs na 2 kinderen had ze het nog over onvruchtbaar zijn wat echt best gek is als je dus wel 2 kinderen hebt. En dat ze zo schimmig is over die 3e is omdat het niet in haar verhaal van onvruchtbaarheid past he, spontaan zwanger raken.
pi_216849315
Natuurlijk kan het
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 06:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kyra is nog heel jong en bij de geboorte van de 1e al helemaal. Qua tijdslijn kan het eigenlijk niet dat ze echt 'lange' trajecten achter de rug heeft. Of ze moet op haar 20e meteen vol met IVF zijn begonnen? En zelfs na 2 kinderen had ze het nog over onvruchtbaar zijn wat echt best gek is als je dus wel 2 kinderen hebt. En dat ze zo schimmig is over die 3e is omdat het niet in haar verhaal van onvruchtbaarheid past he, spontaan zwanger raken.
, is bij Kim Kotter (vrouw jaap reesema) ook gebeurt, derde was een spontane zwangerschap, de eerste twee niet.
Dus waarom zo geheimzinnig over doen, dat je er van schrikt dat kan ik begrijpen,
pi_216849323
Snap echt niet dat Debbie Jay meteen al zn geld over de balk laat smijten. Waarom 3 (!!) bestuurbare dingen?. Ik laat mijn kinderen, hoe jong ze ook zijn, van elk verdiende en/of gekregen geld een deel sparen. Leren ze dat meteen. Maar goed, zij geeft ook al dr geld uit dus zal wel niet bij haar opvoedskills passen.
pi_216849348
Kyra heeft (of had in ieder) geen eisprong van zichzelf. Als dat niet werkt en je hebt daar medicatie voor nodig, dan ben je natuurlijk wel onvruchtbaar zonder die hulp. Maar goed, die discussie is hier al heel vaak gevoerd. Je lichaam kán dit herstellen (Kyra heeft PCOS en onder andere overgewicht en afvallen heeft hier regelmatig invloed op), dus ja, het kan ook zijn dat deze zwangerschap spontaan is. Maar ja, als Kyra dat gaat opbiechten dan is naar hele handelsmerk om zeep he? Onvruchtbare Kyra met de meest risicovolle zwangerschappen, zelfs kans om blijvend invalide te raken, doet er nog 2 nadat het na zwangerschap 1 zo met klem afgeraden is.

Dat is Kyra, leugenachtig en op een bepaalde manier behoorlijk ziek. Wat je nu ook weer terugziet in de teksten dat die meiden ‘mama niet kwijt willen raken’. Wie geeft zijn 5-jarige dat gevoel in vredesnaam? Natuurlijk, het kan zijn dat ze veel bloed gezien hebben. Maar dan zeg je toch niet ‘mama bloedt nu zoveel dat ze misschien wel dood gaat!’. Dat soort zinnen geloof ik dus écht niet als Kyra dit schrijft, want kinderen zijn hier normaal gesproken niet uit zichzelf op die manier mee bezig. Net als het uitgebreide epistel over hoe heftig allemaal, met de gillende sirenes en de spanning en de blaaaablabla.

[ Bericht 3% gewijzigd door Danielle_ op 27-02-2025 07:35:25 ]
pi_216849356
Bob maakt Nederlands schoolwerk. De opdracht: een verhaal tekenen en voorlezen. De insteek van Judith: BOB MOET PRESENTEREN!! Hij moet aan z’n presenteerskills werken. Is dat wat Bob intrinsiek wilde? Of is dat wat Judith intrinsiek van Bob verlangt? Je kan alleen leren vanuit intrinsieke motivatie, Judith!! Even bij de les blijven. Je eigen les.

En neem dan taalles want je hoopt niet dat je last hebt van de zweer tijdens een gezellige avond vol sfeer. Naar mens.
  Moderator donderdag 27 februari 2025 @ 07:36:48 #10
382129 crew  Donna
pi_216849386
Ik sluit 'm even en dan komen deze posts straks bij in het topic dat wel juist geopend is.

De juiste knop is 'open nieuw deel' onderaan het topic. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')