Jordy speelt het spel goed. Hij heeft het geld zelf verdiend en mag het zelf uitgeven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Nog meer GC's voor Jordy.
Mooi ingegrepen door BB.
Hij staat wel 10.000 achter als niemand in de verleiding trapt. Die targets worden ook steeds duurder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jordy speelt het spel goed. Hij heeft het geld zelf verdiend en mag het zelf uitgeven.
Geld is niet belangrijk in deze BB. Daar zou ik me echt niks aan gelegen laten liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij staat wel 10.000 achter als niemand in de verleiding trapt. Die targets worden ook steeds duurder.
Als ze dat niet laat gebeuren dan is ze echt uit het goede hout gesneden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat Jane zich niet laat manipuleren.
Toch wel, als er volgende week targets liggen van 4000 dan kan Jordy niks meer kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Geld is niet belangrijk in deze BB. Daar zou ik me echt niks aan gelegen laten liggen.
Ik heb nog hoop.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat niet laat gebeuren dan is ze echt uit het goede hout gesneden.
Ja, maar de groep wordt rap kleiner en die gamechangers gaan minder invloed hebben. Een weekje rekken. Stelt niks voor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch wel, als er volgende week targets liggen van 4000 dan kan Jordy niks meer kopen.
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
Topplan van Jordy!! Eindelijk de terrortwins op de bank!!!
Di mag ze niet gebruiken zei BBquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.
Kweet niet, het gaat met eten kopen ook een keer opvallen dat Jordy alles uitgeeft. Dan gaat er wel wat spanning komen. (hoop ik)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de groep wordt rap kleiner en die gamechangers gaan minder invloed hebben. Een weekje rekken. Stelt niks voor.
Heeft ze niks aan deze week. Die GC's van Jordy kan je niet blokken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.
Zo te zien kan ze het niet over haarquote:
Oh, dat heb ik gemist. Ik vind die GC een tikje suf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft ze niks aan deze week. Die GC's van Jordy kan je niet blokken.
Dan stem ik op Sharice, het zou wat lullig zijn als Milena haar personal assistant kwijt raakt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef Gert het volgende:
Als de bank Axel, Jane, Sharice wordt dan is het stemmen dit keer makkelijk.
En Sharice mag dan vrijdag terug naar dat andere gesticht.
Er zijn volgens mij meer bondjes dan bewonersquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Ik had ergens hoop dat in deze nieuwe opzet bondjes niet meer zo'n rol zouden spelen, maar helaas...
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij meer bondjes dan bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |