Nu eindelijk wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Visma neemt ook niet echt initiatief om de meubelen te redden.
Ik moet bekennen dat ik in de Florian Vermeersch-hype getrapt ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Flo. Vermeersch zit pas in groep 6.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Aert heeft zin in aardappelstaafjes.
QS verlaten en beter worden, Asgreen wordt voorbeeld zoveel van de onmogelijkheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:26 schreef wimderon het volgende:
Sénéchal is ook wel een succestransfer geweest.
Ik vrees er ook voor ja.quote:
Ja, het was niet eens een harde koers dit jaar.quote:
Dan moeten we al terug naar Narvaez ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
QS verlaten en beter worden, Asgreen wordt voorbeeld zoveel van de onmogelijkheid.
O ja, ik dacht altijd aan Shag-manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moeten we al terug naar Narvaez ofzo?
En dat gebeurde pas echt na jaar of twee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Almeidaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
O ja, ik dacht altijd aan Shag-man
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
O ja, ik dacht altijd aan Shag-man
Het bewijs dat 2 niet meer weten dan 1.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier ga jij goed op @:Mani89
https://nos.nl/video/2557(...)oeg-voelen-ons-thuis
Maar wel snel domineren in de keukenkampioen divisie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Lie in grote koersen in een bijzonder iets.
Telt het als ze naar UAE of Visma gaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Mieke!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de vrouwen hebben ze even 9 minuten cadeau gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |