Geen idee, leek het voor mij op, maar misschien beledig ik nu mensen. Leek ook wel op dat dansen bij Birth of a new agequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het krumpen? Betekent dit dat ik gewend ben geraakt aan krumpen?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ze hebben die man eindelijk gevonden
Ik was dus niet de enigequote:
aaaaaaaaaaaaaaah we gaan winnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:21 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg er met clip wel nogal kippenvel van!
En ik denk live straks nog meer.
Ja. Tevreden. Hup Claude.
wel we winnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
Leuk nummer maar niet het winnende lied.
Zal je zien dat uitgerekend hij de boel straks vol gooit met krumpers terwijl Claude en z'n charisma hier echt de hoofdrol moeten gaan spelen jn de act wmb.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Doet hij ook de staging, of alleen de videoclip?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Jeangu stond ook voor een spiegel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef Dave het volgende:
Dat shot waarbij hij water in een kom schenkt lijkt ook wel enigszins op de clip van Jeangu, wat ik me er van herinner tenminste.
Het shot voor de spiegel uit de clip van Mahmood & Blanco.
Yup, het lijkt ook iets meer "beat" te hebben dan de versie die we gisteren hoorden voor mijn gevoelquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Na nog een keer gehoord te hebben blijf ik er bij dat dit een verademing kan zijn tussen alle schijtlollige en hysterische acts dit jaar
Ja hou maar op. Ik zie kansen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Vernieuwend ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |