Ik zie geen sorry in zijn post, of lees ik er overheen, ik zie alleen een 'boohoo IK ben hier het slachtoffer geef me nog meer aandacht'.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:23 schreef Paul het volgende:
Khaganatee zegt sorry voor lekken Songfestivalliedje
Die arme schat is in paniekquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Am I being targeted just because I'm Azerbaijani"? wtf?Alsof we hier in Nederland een mening hebben over personen uit Azerbeidzjan
je hebt gelijk, ik moet meer in training bij @Jippiequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen sorry in zijn post, of lees ik er overheen, ik zie alleen een 'boohoo IK ben hier het slachtoffer geef me nog meer aandacht'.
Je bent te goedgelovigquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:58 schreef Paul het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik moet meer in training bij @:jippie
Dankuwel ik hou ook van u en uwer doggiequote:Op donderdag 27 februari 2025 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent te goedgelovig
Maar we houden wel van je hoor.
Dit dusquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Am I being target because I'm azerbaijani?
Ja muts, dat zal het zijn
Doe normaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef Greys het volgende:
Paul, je was het al die tijd zelf he?
Want onze azeri spreekt ineens beter Nederlands dan Engels.
[ x ]
Joe, maar stondie al op, weet ook niet waar het straks het grootste los gaat, gok radio 2?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Op welke zender hebben jullie hem staan?
joetoep!quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Op welke zender hebben jullie hem staan?
Daar zit Eddy Keur. Die kan ik niet uitstaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Joe, maar stondie al op, weet ook niet waar het straks het grootste los gaat, gok radio 2?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou een enorme trol-actie nu wel waarderen, dat het toch een heel ander liedje is
Ik hoop alleen dat er niet heel veel lalalalalalalala inzit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Nou zijn we er klaar voor? Ik heb geruchten gehoord dat het C'est la vie heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |