En dan is er ook nog de Khaled versie die hier nog een (heel klein) beetje op lijkt ook nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Chef Special heeft recent ook een C'est la Vie uitgebracht en dat helpt niet mee in mijn hoofd
Maar wat maakt het liedje van Claude dan beter dan Bara Bada Bastu? Beetje zelfde categorie van niet al te diepzinnige popmuziek, en dan vind ik het Fins/Zweedse liedje toch wel een stuk beter geschreven, minder voorspelbaar en minder repetitief.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij de categorie Snollebollekes.
“Grappige staging” en “aan de haal gaan”. Doe mij maar gewoon goeie muziek.
Maar goed, ieder z’n smaak.
Niet per se qua staging, maar Claude komt op het podium wel heel leuk, likeable en levendig over dus dat scheelt ontzettend al denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:24 schreef d_elise het volgende:
Ik merk dat het bij mij heel erg afhangt hoe hij het live gaat brengen. Ik durf er niet te veel op te hopen aangezien NL nou niet bepaald bekend staat om de geweldige stagings, maar wie weet. Een gewoon live-optreden binnenkort (hopelijk) zal waarschijnlijk ook al veel doen.
Uiteindelijk is het vooral wiskunde om het eindresultaat te bepalen:quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:24 schreef d_elise het volgende:
Ik merk dat het bij mij heel erg afhangt hoe hij het live gaat brengen. Ik durf er niet te veel op te hopen aangezien NL nou niet bepaald bekend staat om de geweldige stagings, maar wie weet. Een gewoon live-optreden binnenkort (hopelijk) zal waarschijnlijk ook al veel doen.
Reageren mensen daarop dan? Je kunt veel van dit nummer vinden, maar dat het half in het Frans is, is nu niet bepaald een verrassing. Voor zover je dit Frans kunt noemen dan, eerder “hoe stop ik zoveel mogelijk Franse zinnetjes die iedereen kent in een nummer”.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik had het persoonlijk wel leuker gevonden als een van de twee talen gewoon Nederlands was, als het dan toch in twee talen gezongen wordt. Maar buiten dat vind ik dat sommige mensen wel heel overdreven reageren op het feit dat het een Franstalig nummer is. Heel eerlijk, waarom zou het ZO veel raarder zijn om iets in het Frans te sturen terwijl we echt talloze Engelse inzendingen hebben gehad?
Eens met dat laatste. Eigenlijk is het gewoon die inzending van Estland 'Espresso Macchiato' maar dan onironisch. soortvan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Reageren mensen daarop dan? Je kunt veel van dit nummer vinden, maar dat het half in het Frans is, is nu niet bepaald een verrassing. Voor zover je dit Frans kunt noemen dan, eerder “hoe stop ik zoveel mogelijk Franse zinnetjes die iedereen kent in een nummer”.
Hele artikel op Telegraaf:quote:Platenmaatschappij laat gelekte audio-opname songfestivalnummer Claude offline halen
De woensdag gelekte versie van het lied C’est la vie die zanger Claude op het Eurovisie Songfestival gaat zingen is van X verwijderd. Het lied werd woensdag aan het begin van de middag gedeeld via een vermoedelijk Azerbeidzjaanse account.
„Bij YouTube en TikTok wordt er snel gehoor gegeven aan dit soort verzoeken”, stelt een zegsman van platenmaatschappij Cloud9 tegen het ANP. „Bij X duurt het tegenwoordig bijna een dag.” De platenmaatschappij doet nog steeds onderzoek naar de vraag hoe het lied gelekt is via de betreffende account. „We kijken onder meer of het echt een Azerbeidzjaanse fan is, of dat er een ander verhaal achter de account zit.”
Tijd voor een rechtszaak.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele artikel op Telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)claude-offline-halen
Goed dat je er zo bovenop zit Paul.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:23 schreef Paul het volgende:
Khaganatee zegt sorry voor lekken Songfestivalliedje
ik geloof wel echt dat ze zich kapot geschrokken is van alles, ze zal wel niet hebben geslapenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed dat je er zo bovenop zit Paul.
Boo fucking hooo..quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Paul het volgende:
Die arme schat is in paniek, zo zielig voor die lieverd
[ x ]
Am I being target because I'm azerbaijani?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Paul het volgende:
[ x ]
"Am I being targeted just because I'm Azerbaijani"? wtf?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Paul het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |