Ja dat kan ik me voorstellen, die blijft gewoon belachelijk goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stiekem vonden ze zelf die staging van S10 bij DWDD ook beter
Heb zin in polonaise.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:32 schreef Cee het volgende:
Uitgebreid interview met Cornald, met wat interessante dingen over de selectie procedure!
[ x ]
Dat is in elk geval geruststellend.quote:We hebben de artiesten uit de laatste ronde gevraagd of zij zouden deelnemen aan een Nationaal Songfestival. De meesten zeiden ‘nee’
Weet ik niet, het idee was eigenlijk heel simpel. Die studio van DWDD was ook niet bepaald geschikt voor grote ideeën. Maar dat zijn vaak de beste stagings. Als je kijkt naar bv. Euphoria, of onze eigen Common Linnets, die stagings waren gebaseerd op een simpel idee. Als er maar een idee is, niet zoals bij S10 in Turijn daar gewoon gaan staan met een smoky plinth.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, die blijft gewoon belachelijk goed.Al ben ik er ook wel van overtuigd dat dat in Italië niet gelukt was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:32 schreef Cee het volgende:
Uitgebreid interview met Cornald, met wat interessante dingen over de selectie procedure!
[ x ]
Gaan we er ooit achter komen wie deze grote naam is?quote:'We hadden goede contacten en uiteindelijk zijn er genoeg liedjes ingediend. Er was zelfs nog een grote naam die een liedje zou insturen, maar dit uiteindelijk nét niet heeft gedaan, omdat die onvoldoende tijd had om een passende en geschikte song in te zenden’, aldus Maas.
Ja maar ik vertrouw er niet op dat de Italianen dat goed in beeld hadden gebracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet ik niet, het idee was eigenlijk heel simpel. Die studio van DWDD was ook niet bepaald geschikt voor grote ideeën. Maar dat zijn vaak de beste stagings. Als je kijkt naar bv. Euphoria, of onze eigen Common Linnets, die stagings waren gebaseerd op een simpel idee. Als er maar een idee is, niet zoals bij S10 in Turijn daar gewoon gaan staan met een smoky plinth.
De structuur van de song werkt echt prima inderdaad, van langzaam/emotie naar standje feest en weer terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vaker ik hem hoor hoe mooier ik het vind. Ook net in de auto. Je voelt de passie van Claude. Dat komt wel even binnen. Zoals hij zelf als zei: Je kan er op huilen en op dansen
“Nog een grote naam” kan alles wel zijn. Ook Nielson of iemand uit de Hazes-familie ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Gaan we er ooit achter komen wie deze grote naam is?
6e zelfs al op Betfair, boven Tsjechië en Israël.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Zet de polonaise trouwens maar klaar want ik denk dat we zo naar plek 7 gaan stijgen bij de bookies
Ja vooral dat moment rond 2:30 alsof een koor dat laalalaaalaaa zingt en dan boem weer rustig is wel echt een momentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De structuur van de song werkt echt prima inderdaad, van langzaam/emotie naar standje feest en weer terug.
Joost wilde ook dat effect wel bereiken maar die slaagde daar uiteindelijk wat minder in doordat dat einde echt een stijlbreuk was met de rest van Europapa. Hier loopt het allemaal wat natuurlijker in elkaar over en voelt het meer als geheel.
Zei Douwe Bob niet dat hij zijn nummer zou terugtrekken als een artiest als Claude ook meedoet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Nog een grote naam” kan alles wel zijn. Ook Nielson of iemand uit de Hazes-familie ofzo.
Een 9-jarige Claude die ziet hoe de Common Linnets bestolen worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef Rebel- het volgende:
Melkmeisje van Vermeer gespot in de clip.
En op 0.11 de 9-jarige Claude die Conchita ziet winnen.
Mwah ik snapte wel dat Conchita die won hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een 9-jarige Claude die ziet hoe de Common Linnets bestolen worden.
Dat schijtlollig Estland kunnen we ook makkelijk hebben toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Plek 7....nog ff dan plek 6 🥳🥳🥳🥳
En nu weer op 8quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Plek 7....nog ff dan plek 6 🥳🥳🥳🥳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |