quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef KvanG het volgende:
@:maily kom jij ze hier thuis bezorgen?
Ja, door dit topic krijg ik zin in Bastogne, maar dan moet ik weer helemaal naar de winkel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Het topic is alleen bedoeld om erin te posten als je zin hebt in Bastogne.
Toeval Bestaat Nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb er een kwartier TOEVALLIG nog eentje op @:maily
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:44 schreef StevenHyde het volgende:
Lust wel een koek maar lig in bed
Hey hey wie er an Maily komp die komp an meinquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef KvanG het volgende:
@:maily kom jij ze hier thuis bezorgen?
Ik Zal eens kijken of ik mijn zus zo gek krijg of ze ze meeneemt, als ik zaterdag weer naar huis mag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een pak bezorgd krijgt![]()
Theequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaaaa, die lust ik ook wel. Lekker dopen in thee met melk
Ik zeg beidequote:Op donderdag 27 februari 2025 23:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Thee![]()
Melk
Thee met melk![]()
Je zegt ook zeker friet?
Je hebt de bastogne koeken weer op de kaart gezetquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Onmogelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hahaha ja. Ik krijg hier helaas niet voor betaald door LU.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de bastogne koeken weer op de kaart gezet
Zou ze maar eens aanschrijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik krijg hier helaas niet voor betaald door LU.
Beetje drastisch. Je kunt volgende keer zelf een pak Bastognekoeken meebrengen. Strikje er om.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb dus zin in bastognekoekjes. Alleen ben ik nu bij mijn schoonouders en die hebben dus niet standaard bastognekoekjes in huis. Uit woede heb ik de relatie verbroken.
Foei ga je schamen, wil wel eens een kijkje komen nemen boven op die kast van jouquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:22 schreef StevenHyde het volgende:
Alweer 9 dagen niet op #staystrongsteven
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foei ga je schamen, wil wel eens een kijkje komen nemen boven op die kast van jou
ÁLs er zoveel bastogne ligt welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Krijg ik je zo gemakkelijk op de kast Dot???
Alleen maar lege dozen op de kastquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ÁLs er zoveel bastogne ligt welen ik zeg kijken he niet dat ik er op ga zitten
Pas maar op dat de stapel niet te hoog word en ze er af vallen, dan ben je alsnog betraptquote:
Haha, ja ik durf het raam ook niet open te zetten in de angst dat ze eraf waaienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat de stapel niet te hoog word en ze er af vallen, dan ben je alsnog betrapt
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha, ja ik durf het raam ook niet open te zetten in de angst dat ze eraf waaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |