Hij weet dat Milena niet goed valt bij Jane,,,,,die mogen elkaar niet zo....en Jane heeft iets meer met Jolien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
he net zei axel jane en milena te saven..
tegen jane zegt hij : jou en jolien saven
|matthie: oh en trouwens pootje loopt te steuken
jane hoorde haar naam vallen op een negatieve manier (door hun)
Dat gaan we nou niet meer doen. Vrijwillige exits op vrijdag kan echt niet meer. Ze mogen weg, maar voor de nominaties maar dat er dan wel iemand gewoon vertrekt. Dus ook geen zwarte stem voor de week er op. Ik zie als dat in Expeditie Robinson gebeurd telkens, dan hou je geen programma over.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als pootje maar niet vrijwillig weggaat in de plaat van .... Dan ben ik er wel klaar mee, dan wordt het spel niet gespeelt. BB moet daar eens stokje voor steken
ach ze doet het zelf net zo tegen groepje jordy, soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:28 schreef marky het volgende:
Die Milena die zo ontzettend nep leuk met Jane doet. Je ziet aan alles dat ze haar niet mag.
Tja hij kan ze niet opsluiten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als pootje maar niet vrijwillig weggaat in de plaat van .... Dan ben ik er wel klaar mee, dan wordt het spel niet gespeelt. BB moet daar eens stokje voor steken
Ik denk wel dat ze een boete moeten betalen hoor. Dat doet hij niet denk ik. En hij lult, is niet te vertrouwen dus ik geloof hem niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou sws niet mogen zonder gegronde redenen (familieomstandigheden etc.)quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaan we nou niet meer doen. Vrijwillige exits op vrijdag kan echt niet meer. Ze mogen weg, maar voor de nominaties maar dat er dan wel iemand gewoon vertrekt.
Nee, maar dan moet hij zeggen, dan gaat het via 24 uur aanvragen. EEn David S gaan we niet meer doenquote:
Gewoon geld af van de eindpot (en niet gering ook)quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet hij zeggen, dan gaat het via 24 uur aanvragen. EEn David S gaan we niet meer doen
Eens. Alleen een spel als BB is eik niets voor zo iemand.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Jolien heeft nog Axel die vrijstelling toen gegund, wat gunt hij haar, NIKS
Jolien maar allemaal vrijstellingen geven aan anderen, iedereen wat gunnen, en wat gunnen ze haar, NIKS
nu de derde keer dat ze dit gevaar loopt qua nominaties, ik geef haar groot gelijk dat ze zich zo voelt zoals ze zich nu voelt
maar goed het siert Jolien wel dat ze tot nu toe heeft bewezen dat ze wel aan anderen denkt, maar vanaf volgende week moet ze toch het spel wat harder proberen te spelen (al gaat dat tegen sommige principes van d'r in of zo)
Dat kan haar alleen maar sterker maken.. vooral als je het met de juiste intenties doet en achteraf geen verwachtingen hebt, want dat maakt een mens integer, dit is een spel waar integer zijn een andere betekenis heeft en tegen je kan werkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Jolien heeft nog Axel die vrijstelling toen gegund, wat gunt hij haar, NIKS
Jolien maar allemaal vrijstellingen geven aan anderen, iedereen wat gunnen, en wat gunnen ze haar, NIKS
nu de derde keer dat ze dit gevaar loopt qua nominaties, ik geef haar groot gelijk dat ze zich zo voelt zoals ze zich nu voelt
maar goed het siert Jolien wel dat ze tot nu toe heeft bewezen dat ze wel aan anderen denkt, maar vanaf volgende week moet ze toch het spel wat harder proberen te spelen (al gaat dat tegen sommige principes van d'r in of zo)
De kijkers moeten haar er maar in houden. Ik stem bijna nooit maar voor Jolien wil ik wel stemmen(niet dat het wat uit maakt). Hopelijk zien andere mensen wat jullie en ik zien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens. Alleen een spel als BB is eik niets voor zo iemand.
Als het niet in je zit, zit het niet in je.
Wel dapper dat ze zo doorgaat. Dat siert haar ook
Jane is me zo tegengevallen en die andere twee hoef ik helemaal niet dus mijn stem gaat ook naar Jolien....en waarschijnlijk maakt het niet uit maar we kunnen het altijd proberen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
De kijkers moeten haar er maar in houden. Ik stem bijna nooit maar voor Jolien wil ik wel stemmen(niet dat het wat uit maakt). Hopelijk zien andere mensen wat jullie en ik zien.
Dat denk ik wel. Ook voor buiten denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan haar alleen maar sterker maken.. vooral als je het met de juiste intenties doet en achteraf geen verwachtingen hebt, want dat maakt een mens integer, dit is een spel waar integer zijn een andere betekenis heeft en tegen je kan werken
Zoals ik haar nu een beetje heb mogen zien zit dat wel goed met haar, sowiesoquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ook voor buiten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |