SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2025 10:44:30 ]![]()
Daarom! Alleen merk ik nu dus dat mijn eigen geestelijke gezondheid wel samengaat met op regelmatige basis sociaal contact.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je eigen gezondheid gaat voor alles, neef![]()
![]()
Ik ga er achteraan. Bedankt!quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Simpel houden, zou ik zeggen
Kijken of je als vrijwilliger 2 ochtendjes de koffie in de huiskamer kam begeleiden![]()
![]()
Renovatie kan ook idd ipv nieuwbouw.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik
In tijden van woningnood moet je daar geen woonhuizen voor gebruiken. Genoeg leegstaande panden
Zal wel met regels te maken hebben.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
ALtijd aan jezelf blijven denken lieverdquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel leuk maar ik vraag me of of het op dit moment verstandig is om zelf het initiatief te nemen.
Ik ben natuurlijk ook gewoon nog steeds ziek helaas en begin nu net 2 halve dagen te werken.
Zelf het initiatief nemen klink ook wel erg als ondernemen weer, en daar ging het de laatste keer mis.
Maar misschien is er ergens al zoiets en kan je af en toe even meedraaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Stikt van de leegstaande landen zonder woonfunctiequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Renovatie kan ook idd ipv nieuwbouw.
Zal wel met regels te maken hebben.
Die moet je gebruiken
Geen huizen in tijden van crisisTrust nobody![]()
Ywquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga er achteraan. Bedankt!
Trust nobody![]()
Klopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stikt van de leegstaande landen zonder woonfunctie
Die moet je gebruiken
Geen huizen in tijden van crisis
Zo moeilijk is het niet.Don't follow me. I am lost too
.
De vraag blijft.quote:
Waarom niet.Don't follow me. I am lost too
.
Spreekt wat Present doet je aan? Lijkt het je ook leuk om eenmalig, samen met vrienden, collega’s of andere groep een kwetsbare dorpsgenoot te helpen met een praktische klus of een plezierige middag te bezorgen? Neem dan contact op met Present en alles wordt voor je geregeld.
De rest gooi ik even in je DM KWWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TochDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ja eens pand is ook nog maar eens 3 dagen per week open vroeger woonde daar gewoon mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik
In tijden van woningnood moet je daar geen woonhuizen voor gebruiken. Genoeg leegstaande panden
In dezelfde buurt zit ook een minima stichting in een voormalige woning waar mensen verlote spulletjes kunnen komen ophalen die begrijp ik al beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
.
.
Ik ga nezelf herhalen...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens pand is ook nog maar eens 3 dagen per week open vroeger woonde daar gewoon mensen.
In dezelfde buurt zit ook een minima stichting in een voormalige woning waar mensen verlote spulletjes kunnen komen ophalen die begrijp ik al beter.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: