1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scorelijst hierboven is bijgewerkt aan de hand van eindstand
[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 26-02-2025 15:27:49 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Die kan met pensioenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:19 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nou @:TARAraboemdijee je hebt me flink ingehaald, meteen 9011 punten voorsprong![]()
![]()
Gefeliciteerd
R_one, zou je de stand aan willen passen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:40 schreef r_one het volgende:
We beginnen maar meteen met een PhotoSphere
[ afbeelding ]
GAME ON!
Klopt, it wasn´t mequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat dit foutje in vorig deel, het dit deel wel hersteld zou worden
Uiteraardquote:[..]
R_one, zou je de stand aan willen passen?
Het verschil is nou nog maar 11 10 puntjesquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef Rockfire het volgende:
Hoewel TARA niet meer in te halen is voor mij: Poldertuin, Anna Paulowna
Dat is in 10 minuten opgelostquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Het verschil is nou nog maar 11 10 puntjes
Nee @FrankRicard ,bordje was van de TEC de waalse busmaatschappijquote:
En het carnavalsmuseum.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:48 schreef marcel.de het volgende:
Prachtige poort, zo op weg naar het centrum
die ja en ik schreef enzo.... Knol zat hier in zijn jeugdquote:
Ah ... dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:16 schreef marcel.de het volgende:
[..]
die ja en ik schreef enzo.... Knol zat hier in zijn jeugd
Het kunstwerk 'Kaïda'quote:
Ik krijg de exacte streetview niet gevonden, maar jij zo te zien ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Openluchtmuseum Eynderhoof, Nederweert
Jup. Ik denk een PhotoSphere. Maar het is absoluut de juiste plekquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik krijg de exacte streetview niet gevonden, maar jij zo te zien ook niet
Ik ook niet meer. Maar het is goed. Was iig geen bewuste PS.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik krijg de exacte streetview niet gevonden, maar jij zo te zien ook niet
Je url is stuk. Gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup. Ik denk een PhotoSphere. Maar het is absoluut de juiste plek
Dus verder
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #117:
TARAraboemdijee 9
r_one 8
Marcel.de 5
Rockfire 2
DikDikkie 2
alpeko 2
FrankRicard 1
wimbo 1
Vreemd, ik heb het gewoon in beeld, en volgens mij gebruik je dezelfde urlquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je url is stuk. Gemaakt
[ afbeelding ]
Het klompenhuis is het huis van deze eendquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:29 schreef marcel.de het volgende:
Hehe, daar was ik museumdorp Barger-Compascum in 2019 volgens mij, het Veenpark.
Was ooit een dorp en nu compleet museum. Was wel leuk uitstapje, wel de moeite waard voor dagje uit moet ik zeggen. Wel houten reet van het treinritje in de veen-treintjes haha.
Maar heb me de tandjes gezocht waar dat klompenhuis ook al weer was. Plattegrond hielp me ook niet verder
Dus park rond gewandeld in street view. Hier
Tussenstand topic #117:
TARAraboemdijee 10
r_one 9
Marcel.de 6
Rockfire 2
DikDikkie 2
alpeko 2
FrankRicard 1
wimbo 1
Nieuwe: je moet ook kunnen overnachten. Waar is dit skirre motel?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Motel Paradiso in Bad Nieuweschans dus.quote:
Ik was je voor met een uur of 2quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:48 schreef marcel.de het volgende:
B en B de oude Melkfabriek in Borkel
Tussenstand topic #117:
TARAraboemdijee 11
r_one 10
Marcel.de 8
alpeko 3
Rockfire 2
DikDikkie 2
FrankRicard 1
wimbo 1
Nieuwe: Dit toenmalige gebouw van de ... werd een B en B. Dat weet ik omdat ik er sliep. Maar als ik nu Maps bekijk is het geen slaapadres meer maar gewoon bewoond.
[ afbeelding ]
Dat helpt niet mee. Kwam veel Breskens tegen maar dat is het niet en op pagina 2 van Google Nieuwolda maar dat gebouw leek er ook niet op... is het dus wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:35 schreef marcel.de het volgende:
En nu ik het onderzocht heb blijk ik genept. Ik dacht dus te slapen in dat van de Marechaussee. Maar nee, op deze plek stond dat van hen....
Dit is nieuw gebouwd op die plek, al was het wel in stijl en vol items van die Marechaussee....
Trouwens wel apart gelegen, je zou hem hier niet direct verwachten. Maar zit precies tussen een haven en de grens
Ik meen dat het een (idd niet zo sfeervol) hotel is, in Stadskanaalquote:Op maandag 17 maart 2025 06:36 schreef marcel.de het volgende:
De toren er achter is eveneens minder sfeervol maar wel een groot herkenningspunt voor deze plek
Neem een bak koffie en doe effe een nieuwequote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #117:
Marcel.de 13
r_one 12
TARAraboemdijee 12
alpeko 4
wimbo 4
DikDikkie 3
Rockfire 2
FrankRicard 1
eenjongen...1
PSM 1
En een parkeergarage. Exact hier gelopen in decemberquote:
Nieuwe?quote:
De bijzonderheid is dat de toren aan de oostzijde van de kerk zit. Normaal is dat aan de westzijdequote:
Aan de Bierkadequote:
I knowquote:
Mijn thuis, De fraaie Markt van Geertruidenbergquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:26 schreef FrankRicard het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #117:
Marcel.de 17
TARAraboemdijee 15
r_one 15
alpeko 6
wimbo 4
FrankRicard 4
DikDikkie 3
PSM 3
Rockfire 2
eenjongen...1
Nou, drink je glas maar leeg dan want dit is de Markt in Zaltbommel en gaan we weer verderquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:28 schreef alpeko het volgende:
Om die plek 4 op de ranglijst te vieren... op deze plek dronk ik op een zekere 1 juno het eerste biertje na de 1e lockdown
Lauwwarmquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:19 schreef marcel.de het volgende:
Nee Lekker, gezocht op Van Dijk op google met "markt". Een Van Dijk op een markt met een Kruidvat ernaast. Gauw op Maps gekeken; Wijk en Aalburg.... Niet deze. Ik zoek even verder
Oeps, ik had wel terug gekeken, maar blijkbaar niet zorgvuldig genoegquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:24 schreef r_one het volgende:
Opnieuw de Markt van Zaltbommel (zie #191 van vanmiddag)
Deze markt heet wél de wow factorquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic #117:
r_one 20
Marcel.de 18
TARAraboemdijee 15
alpeko 12
FrankRicard 6
wimbo 4
DikDikkie 3
PSM 3
Rockfire 2
eenjongen...1
van de bekende ZuidlaarderMARKTquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Brink, Zuidlaren
Met Brinkhotel, De Gouden Leeuw etc
Lag op de fietsroute naar school, lang lang geleden
Dit was vooral het beeld van Hans BRINKERquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:04 schreef marcel.de het volgende:
[..]
van de bekende ZuidlaarderMARKT
En dan deze opdracht:
Zijn niet zoveel van die tv masten. Rotterdam Slinge. Goes, IJsselstein, Hoogersmilde. Haarlem... ah Haarlem. Onder de rook van de Polderbaan in Spaarndam
Tussenstand topic #117:
r_one 21
Marcel.de 21
TARAraboemdijee 16
alpeko 12
FrankRicard 8
wimbo 4
DikDikkie 3
PSM 3
Rockfire 3
eenjongen...2
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ja maar dat beeld was niet mijn aanknopingspunt waarop ik ging zoeken en uiteindelijk vond hehequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit was vooral het beeld van Hans BRINKER
onder de rook van de Buitenveldertbaanquote:Op donderdag 3 april 2025 13:14 schreef r_one het volgende:
Wat een gedrocht: Johanneskapel in Amstelveen
onder de rook van de Polderbaanquote:
Kijfhoek heeft ook een kerkje, amper meer wat van dat dorpje over. Maar dat is deze ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:36 schreef marcel.de het volgende:
Niet de kerk van Heveskes (Weiwerd) bij Delfzijl. Dat zou opgeslokt worden maar de industrie breidt nauwelijks uit.
Maar waar dan....?
De lantaarns doen mij Noord-Hollands of Zeeuws aan.
Warm. Heel warmquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijfhoek heeft ook een kerkje, amper meer wat van dat dorpje over. Maar dat is deze ook niet
Het wil niet echt vlotten. Geen ideequote:Op woensdag 9 april 2025 06:42 schreef marcel.de het volgende:
Ergens aan de Grens en ik zocht dus puur op het woord "kerk"
Daar zit heel duidelijk de LEEF kerk. Als je ook zoekt op kerk rolt hij er daar uit. En website vermeldt ook dat adres hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:07 schreef alpeko het volgende:
Is toch geen kerk? Voormalige PI
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
De Kruisbergkerk staat een km verderop.
Stadskerk van de VBG, Friesestraatweg, Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:43 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Daar zit heel duidelijk de LEEF kerk. Als je ook zoekt op kerk rolt hij er daar uit. En website vermeldt ook dat adres hoor
Dat is de Olle Grieze (Martinitoren)
Tussenstand topic #117:
Marcel.de 26
r_one 23
TARAraboemdijee 17
alpeko 14
FrankRicard 9
PSM 6
wimbo 4
Rockfire 4
DikDikkie 4
eenjongen...2
nieuwe:
[ afbeelding ]
Yep, Tata Steelquote:Op zondag 13 april 2025 13:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch Velsen? Daar begon ik met zoeken
Ook in Zevenbergschen Hoek gekeken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:36 schreef marcel.de het volgende:
ik heb geen idee waar dit is. Al gezocht in Brabantse dorpjes maar tevergeefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |