SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aflevering 5 inmiddels. Wel grappig.
Maar ik zou niet elk seizoen kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
Aflevering 5 inmiddels. Wel grappig.
Maar ik zou niet elk seizoen kijken.![]()
![]()
Voor een keer wel leuk. Maar bezopen hoeveel geld erin omgaatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
met veel dingen zoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor een keer wel leuk. Maar bezopen hoeveel geld erin omgaat
voetbal, en al die spelshows, voetbal, loterijen, voetbal![]()
640 gemeente belastingen, naja zoveel schijt ik nou ook weer niet in riool.Do what you love, love what you do!![]()
ik een stuk meer met koophuisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:19 schreef kree het volgende:
640 gemeente belastingen, naja zoveel schijt ik nou ook weer niet in riool.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Buiten voetbal is dit wel bizarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
met veel dingen zo
voetbal, en al die spelshows, voetbal, loterijen, voetbalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik een stuk meer met koophuis
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Buiten voetbal is dit wel bizar![]()
weet t, maar vind het alsnog veel omdat bij mij in de huur zit. dus is echt gemeente en riool enzo alleen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik een stuk meer met koophuis
Let wel we. betalen per weggegooide afvalzak nu, nouja het is meer als vorig jaar, dus zie er niet zo veel voordeel in.Do what you love, love what you do!![]()
Alleen dat spel dorp kostte al 15 miljoen.quote:![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen dat spel dorp kostte al 15 miljoen.![]()
![]()
![]()
Hoeveel per zak?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet t, maar vind het alsnog veel omdat bij mij in de huur zit. dus is echt gemeente en riool enzo alleen.
Let wel we. betalen per weggegooide afvalzak nu, nouja het is meer als vorig jaar, dus zie er niet zo veel voordeel in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is geen maatwerk maar gemiddelde en het belastingsstelsel is gebaseerd op solidariteitsbeginselquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:22 schreef kree het volgende:
ik denk niet dat ik zoveel kost nl als wat ze rekenen.Uw ADH vitamine Worst
kon ik maar een echte rotzak wegtyfen voor dat geldquote:Uw ADH vitamine Worst
1,50 ofzo? denk hoor weet het bedrag niet precies, maar boven euro. ennnnne een 60L zak gaat er biet neer in in die bakken, ja met moeite.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op je werk poepen heeft geen zin neequote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is geen maatwerk maar gemiddelde en het belastingsstelsel is gebaseerd op solidariteitsbeginsel
Valt mee. Goed je afval scheiden dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
1,50 ofzo? denk hoor weet het bedrag niet precies, maar boven euro. ennnnne een 60L zak gaat er biet neer in in die bakken, ja met moeite.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: