quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier de commentaren van de commissie al te serieus nam, maar “Meedoen om de winst” (Cornald), “Kippenvel” (Carolien) en “Internationale doorbraak” (Jaap) zijn zeker achteraf wel vrij onnozele opmerkingen.
Maar wat hadden ze dan moeten zeggen? "Ja, het liedje gaat wel en de zanger is sympathiek"?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het kwam over alsof ze dat echt oprecht meenden. Jaap noemde het een “waanzinnige song”. Misschien in het Beste Zangers/palingsound-wereldje, maar kom op zeg…
Het is niet slecht, zelfs wel mooi bij vlagen, maar waanzinnig? Niemand wordt hier toch door van z’n stoel geblazen.
1 Fransman maakt nog geen Douze Pointsquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef Greys het volgende:
Een kennis die in Frankrijk woont appt net uit zichzelf dolenthousiast dat NL toch wel een héél goede inzending heeft. Hij is zelf muzikant. 'En wat een goede kop die jongen! Dit gaat het heel goed doen hier in Frankrijk'.
Zo zie je maar, smaken verschillen.
Oh zeker niet, ik heb geen honderden kennissen daar haha, maar ik vond het toch even leuk om te horen idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
1 Fransman maakt nog geen Douze Points
Maar toch leuk![]()
Zo gaat het toch elk jaar?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het kwam over alsof ze dat echt oprecht meenden. Jaap noemde het een “waanzinnige song”. Misschien in het Beste Zangers/palingsound-wereldje, maar kom op zeg…
Het is niet slecht, zelfs wel mooi bij vlagen, maar waanzinnig? Niemand wordt hier toch door van z’n stoel geblazen.
Idd broccoli-song vonden ze ook geweldigquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elk jaar?
Ik neem het met een korreltje zout.
Ik denk zelf dus dat we live wél van onze stoel zouden kunnen geblazen gaan worden. Qua energie en warmte en liefde en alles. Dat kan Claude wel. En de commissie heeft het live gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elk jaar?
Ik neem het met een korreltje zout.
“Het zit goed in elkaar, het heeft een mooie opbouw en het leent zich goed om mee te zingen. Of het kan winnen weet je nooit, want dan moet alles goed vallen, maar hoe hij het ook gaat doen, we weten zeker dat Nederland een inzending heeft om trots op te zijn.”quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Maar wat hadden ze dan moeten zeggen? "Ja, het liedje gaat wel en de zanger is sympathiek"?
Dan zet je Claude ook een beetje voor lul. De commissie moet enthousiast zijn en misschien was de rest van de inzendingen gewoon een pak minder.
Kijk maar naar onze reacties tijdens het regiosongfestival. We gingen bij een aantal liedjes los, terwijl het achteraf allemaal gewoon erg matig is.
Het voelde ook als een back up plan. Alsof het plan dat ze eerst hadden niet door kon gaan ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Joost had een verschrikkelijk slechte staging. Één van de slechtste ooit.
En terecht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
(Volgens mij ondertussen voormalig) HoD van Tsjechië vind ook wat van al die leaks!
Over Burning Daylight zeiden ze dat het onder je huid kroop.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier de commentaren van de commissie al te serieus nam, maar “Meedoen om de winst” (Cornald), “Kippenvel” (Carolien) en “Internationale doorbraak” (Jaap) zijn zeker achteraf wel vrij onnozele opmerkingen.
Oostenrijk is het eerst volgende land dat hun intern gekozen nummer presenteert, we zullen zien of dat ook lekt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En terecht.
Het zal de lijers een volgende keer echter niet tegenhouden. Je hebt zo'n kutkarakter of je hebt het niet.
Zou Eurovision die klaarstaande youtube wel goed hebben beveiligd of hoe dat ook heet. Het moet toch ergens vandaan komen en ik vertrouw ze voor geen meter meer.
Ik vond die staging heerlijk cultquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelde ook als een back up plan. Alsof het plan dat ze eerst hadden niet door kon gaan ofzo.
Ik ook!quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond die staging heerlijk cult
Dat lukte ook wel maar op de verkeerde manier 😂quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Over Burning Daylight zeiden ze dat het onder je huid kroop.
Maar even, er mag een flinke bezem door de commissie.
Ja, je moet ook niet verwachten dat je helemaal wordt overrompeld door een geweldig nummer, dan valt het altijd tegen. En dit is ook wel een lekker niets aan de hand-nummer, c’est la la la la la vie blijft in je hoofd hangen. Maar we verwachten misschien wel iets meer onderscheidends.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:21 schreef Momo het volgende:
Stukje teleurstelling hoort erbij, volgens mij waren bij de release van Europapa ook veel mensen hier die zeiden mweh ik weet het niet. En daarna waren ze groot fan.
Stel dat wij, jij en ik, in de commissie hadden gezeten. Hele dikke vette kans dat wij dit lied van Claude ook gewoon het beste hadden gevonden uit alle inzendingen hoor. Want we hebben ze volgens mij nog nooit op een verkeerde keuze kunnen betrappen door een lied dat daarna uitkwam van 'dit hadden ze beter kunnen nemen'.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:29 schreef NailQueen het volgende:
Maar even, er mag een flinke bezem door de commissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |