Dit dus. Maar ik besef wel dat liften vandaag veel meer risico inhoudt dan in mijn tijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef bijdehand het volgende:
Liften ipv taxi.
Verkleed je als zeemeeuw en steel voedsel.
Ga muziek maken / dansen op straat voor geld.
https://www.wizzair.com/e(...)e&duration=9-30_daysquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:25 schreef nikkelsa het volgende:
Ik vind mensen die liften super stoer, maar ik durf het persoonlijk echt niet! Zijn er mensen die bijvoorbeeld een leuke reis hebben gedaan met bijvoorbeeld een kortingscode?
Alle tips zijn welkom!!
Klinkt wel lachen, maar wat moet je daar dan in Albanië, beetje rondlopen, eten en slapen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
WizzAir kan je bijvoorbeeld naar Albanië vliegen en ook erg goedkoop, mooi land, zelf ook heen gegaan tijdens corona periode. (Was enige met blauwe ogen daar)
Daar zijn de overnachtingen lekker goedkoop en het leven ook.
Albanie is tof man, moet er nodig weer eens heen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klinkt wel lachen, maar wat moet je daar dan in Albanië, beetje rondlopen, eten en slapen?
Tinderen met Albanese meiden en rondleiding krijgen van ze in Tirana, ijsjes eten voor Skanderbeg en langs Air Albania stadium. Wandelen bij Ksamil en chillen bij Sarande.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klinkt wel lachen, maar wat moet je daar dan in Albanië, beetje rondlopen, eten en slapen?
Hoe werkt dan, TInderen met Albanese meiden? Makkelijker dan met Nederlandse?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tinderen met Albanese meiden en rondleiding krijgen van ze in Tirana, ijsjes eten voor Skanderbeg en langs Air Albania stadium. Wandelen bij Ksamil en chillen bij Sarande.
Mwa dit was niet zo speciaal, was ook paar jaar ouder dan ik en wilde gewoon dagje iets doen. Was niet iets romantisch en ook christelijk vrouwke. Advocaat of rechter was ze daar, klein dorpje bij Tirana, Raimonda heette ze.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe werkt dan, TInderen met Albanese meiden? Makkelijker dan met Nederlandse?
Geloof je het zelf, ja?quote:Op woensdag 30 april 2025 20:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Advocaat of rechter was ze daar
Ok heisenberg stem, you've got me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo te zien woonde ze in Fushe Kruje, ontmoet bij Skanderbeg monument en stadswandeling gemaakt. IJs gegeten en nog ergens in lounge gezeten borreltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok heisenberg stem, you've got me.
Ze was geen advocaat of rechter maar secretaris, is al weer lang geleden. Ze was wel afgestudeerd maar daadwerkelijk werk vinden als advocaat was moeilijk, was volgens mij ook civiel recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo te zien woonde ze in Fushe Kruje, ontmoet bij Skanderbeg monument en stadswandeling gemaakt. IJs gegeten en nog ergens in lounge gezeten borreltje.Er zit per ongeluk een rode vlek op de tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Zo is dat, in Thailand nog zat overnachtingsplekken voor minder dan een tientje (300Bt) te vinden. Eten in foodcourts hoeft incl wat te drinken ook niet meer te kosten dan 100Bt en fruit, b.v. Mango voor 35 Bt per kilo. Hel kan allemaal. en reizen per trein 3e klas scheelt je weer een nacht en kost ook heel weinig. Het kan, maar ga dan in Bangkok niet naar Khao San Road en neem nooit een tuk tuk. Cambodja en Laos zijn nog net iets goedkoper en voor Vietnam ken ik de huidige prijzen niet echt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Hallojo het volgende:
Maar on topic: Als je 3 maanden goedkoop wil reizen, moet je naar Zuidoost Azië.
Nederland mooie stranden en tropische temperaturen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ik besef wel dat liften vandaag veel meer risico inhoudt dan in mijn tijd.
Nederland heeft ook mooie stranden, en straks waan je ook vast in de tropen met die abnormale temperaturen van de laatste jaren.
Waar beweer ik dat dan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nederland mooie stranden en tropische temperaturen?
Hardop gelachen.
Bepaal eerst eens wat je budget is en wat je ook echt LEUK vind om te doen, ipv overal te kijken wat het goedkoopste is. Allicht dat een hostel of met een tent op de camping goedkoper is dan een 5-sterrenhotel in het hartje van een grote stad.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:35 schreef nikkelsa het volgende:
Hi! Het lijkt me leuk binnenkort weer eens een mooie reis te gaan maken. Ik kan zo genieten van een reis door warme landen. Lekker de hele dag aan het strand liggen en af en toe even de zee in om af te koelen en de meest mooie vissen te spotten. Ik zit te denken voor een maand of 3 te gaan reizen. Het enige probleem is dat ik het zo duur vind en eigenlijk op zoek ben naar tips om geld te besparen tijdens het reizen.
Hebben jullie tips??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |