SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar brengen hoor als je de rest niet meer hoeft.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt heHet is eigenlijk gewoon heerlijk buiten nu
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er lekker uit balliepuree en jus
![]()
Probeer ik eens empathisch mee te denken, krijg je dit als reactie.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ja maar die ik wou waren er niet.
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer ik eens empathisch mee te denken, krijg je dit als reactie.
Dat is precies mijn punt.quote:
waar is de appeltaart dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat gaan jullie eten vandaag?
Ik heb super lekker gegeten
[ afbeelding ]
en appeltaart toe
[ afbeelding ]
Wat een nare vraag cequote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed uitgekomen met je budget en de calorieën?
ging het maar daarheenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk hapje door het mondje woont voor eeuwig op het kontje.
Ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Wie wil er ook een smoothie met banaan
Mimimimiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elk hapje door het mondje woont voor eeuwig op het kontje.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Lekkage zit zeer waarschijnlijk in de radiator van de badkamer! Dus die mannetjes weer bellen.
watquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een lekkage in ontwikkeling, maar de woningbouw wil niet komen repareren want ik heb geen abo voor klein onderhoud aan heb geschaft
Doe dat dan ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een lekkage in ontwikkeling, maar de woningbouw wil niet komen repareren want ik heb geen abo voor klein onderhoud aan heb geschaft
Nu moet je gewoon zelf een loodgieter bellen dan? Rare constructie, maar okquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Renovatie net vorig jaar opgeleverd in de winter, zelf woon ik er sinds juli. Compleet nieuw leidingwerk, aansluiting naar spoelbak wc is nat. Lekkage dus.quote:
Nieuwbouw/renovatie heeft sowieso altijd kinderziektes, zou gewoon dat abonnement afsluiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Renovatie net vorig jaar opgeleverd in de winter, zelf woon ik er sinds juli. Compleet nieuw leidingwerk, aansluiting naar spoelbak wc is nat. Lekkage dus.
"Voor dit reperatieverzoek heb je een abo nodig voor het klein onderhoud, deze heb je niet aangeschaft. Dit kan alsnog bladieblad"
Ik ga geen 55 euro neer tellen voor het aandraaien van een paar moertjesquote:
Werd afgeraden omdat weggegooid geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuwbouw/renovatie heeft sowieso altijd kinderziektes, zou gewoon dat abonnement afsluiten.
Dit ja, zo'n onderhoudsbeurt gaat over dingen die je zelf ook kan doen. Verwarming ontluchten, ketel bijvullen, etcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werd afgeraden omdat weggegooid geld.
Afgeraden door wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werd afgeraden omdat weggegooid geld.
Woningbouw.quote:
Oh, als het om het aandraaien van een paar moertjes gaat zou ik het zelf gewoon even doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 55 euro neer tellen voor het aandraaien van een paar moertjes
De rest is allemaal nog gloednieuw
Waarschijnlijk, maar het aandraaien kan de boel ook verslechtenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, als het om het aandraaien van een paar moertjes gaat zou ik het zelf gewoon even doen.
Fiks het dan zelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 55 euro neer tellen voor het aandraaien van een paar moertjes
De rest is allemaal nog gloednieuw
Ok, dan sluit gewoon dat abo alsnog af of bel een loodgieter, whatever goedkoper is (als er geen garantie op zit).quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar het aandraaien kan de boel ook verslechten
Ik hoop dat het hier gewoon lekker onder de garantie van de badkamer valt hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens apart dat dat niet onder de garantie valt nog, of misschien werkt dat in Nederland anders. Maar hier moet je voor elk klein ding een gediplomeerd bedrijf inhuren, en dan krijg je x jaar garantie op het werk en de onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |