Ja, is een bug.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hallo, staat Buienradar en KNMI bij jullie ook nog steeds op de temperaturen van 10 uur?
Zompige tijdenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan Tanezrouft.
Groetjes uit het moerassige intens bewolkte drassige Spanje.
de grond is soppig, ik ben bang dat mijn palmboom gaat omvallen nu
Volgende week waan je je weer thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zompige tijden
Hier eindelijk eens langer zonnig, fijne temperaturen en geen grijze treurnis ohne ende, zoals normaal het geval is
Nu ook wel, hoor. Typisch maart weerquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgende week waan je je weer thuis.
quote:
quote:Door stroomuitval op het KNMI eerder vandaag zijn er problemen met het netwerkverkeer van onze meteorologische en seismologische stations. De metingen blijven doorgaan maar worden niet getoond op onze website en app. De directe melding van aardbevingen is tijdelijk zeer beperkt.
Ik woon in de Peel!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De Peel staat bekend als Death Valley van Nederland dus je loopt dus te geschiedvalskundigen?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga ook altijd lekker op jouongedacht het weertype
![]()
Helemaal kakquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, alleen wel iemand met fibromyalgie.
Jij helemaal in de geniet modus en dadelijk een prachtige moestuinquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar goddelijk weekje zo. Moestuinieren op z'n best
Droog weer is eigenlijk het belangrijkste. En dat is het nu gelukkig al een tijdje en dat blijft ook nog wel even zo.quote:
Ja same hier en deze dagen gaat het ff lekker ondanks de mist. Gister was echt een top dag denk vandaag ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Droog weer is eigenlijk het belangrijkste. En dat is het nu gelukkig al een tijdje en dat blijft ook nog wel even zo.
Kan ik eindelijk ook weer buiten conditie gaan opbouwen, hele slechte winter gehad dus momenteel niks waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |