Landelijk niet. Lokaal gebeurt het echt wel jaarlijks (meerdere keren) hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nederland kennende is het echt niet vaak 2 weken compleet droog.
Niet zeuren, geniet ervan. Het is pas maart, dan is grijs weer normaal.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:22 schreef PzKpfw het volgende:
Komend weekend een paar dagen mooi weer en daarna direct weer naar de 8/9 graden en bewolkt...
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zeuren, geniet ervan. Het is pas maart, dan is grijs weer normaal.
Hear hear.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet zeuren, geniet ervan. Het is pas maart, dan is grijs weer normaal.
#iswelzoquote:
Correcto. Gebied waar ik woon is geel/donkergeel, dus we hebben het over 30-40 mm in totaal. Is heel wat voor hierquote:Op maandag 3 maart 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha @:dick_laurent
Ik snap niets van die tekst, maar het klinkt als neerslag.
Kunnen ze daar wel gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Correcto. Gebied waar ik woon is geel/donkergeel, dus we hebben het over 30-40 mm in totaal. Is heel wat voor hier
Natte boelquote:Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Correcto. Gebied waar ik woon is geel/donkergeel, dus we hebben het over 30-40 mm in totaal. Is heel wat voor hier
Maar eerst even genieten van het mooie weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:22 schreef PzKpfw het volgende:
Komend weekend een paar dagen mooi weer en daarna direct weer naar de 8/9 graden en bewolkt...
Welke en van wie? En waaromquote:
Als je op die dage niet hoeft te werken is dat inderdaad wel mogelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Maar eerst even genieten van het mooie weer.
Het mag nog zeker wel warmer, maar dat komt vanzelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Beter weer bestaat niet
Zon
Droog
Windstil
Perfecte temperatuur
Moet er alleen niet ineens nog een vorstperiode overheen komen. Dan wordt alles geslooptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef INViCTuS het volgende:
Ook mooi dat alles de komende weken weer uitloopt en groen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |