Die 'plons' is voor delen van Spanje idd wel van toepassing maar niet echt hier.quote:
moet je niet werken of werk je in de tuinbouwquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Boh zonder t shirt aan het werk in de moestuin weer.
Nu al een kletsnatte maart in onder meer de Spaanse regio Murciaquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die 'plons' is voor delen van Spanje idd wel van toepassing maar niet echt hier.
Er vallen wel wat mm's deze dagen maar niks wat problematisch is. Mijn stadje heeft in een week nu 18 mm opgevangen en daar komt t/m zaterdag nog 12 mm ongeveer bij. Goed voor de dorre vegetatie, dat wel
Kerel is crypto miljonair ofzo. Heeft alleen een moestuin van enkele voetbalvelden waar die in werkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet werken of werk je in de tuinbouw
Nee daar weet ik niets van. Maar als ik cryptomiljonair was ging ik niet in de moestuin werken, dat liet ik dan wel doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kerel is crypto miljonair ofzo. Heeft alleen een moestuin van enkele voetbalvelden waar die in werkt.
Weet je toch
Prima hobby welquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar weet ik niets van. Maar als ik cryptomiljonair was ging ik niet in de moestuin werken, dat liet ik dan wel doen
Nee, zoals @INViCTuS al aan gaf zit ik financieel goed. En mijn zoontje (en diens kinderen..) ook zolang ze er verstandig mee om blijven gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet werken of werk je in de tuinbouw
Waarom, ik moet toch iets. Ik vind het heerlijk. De hele dag de rijke pipo uithangen is ook zo wat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar weet ik niets van. Maar als ik cryptomiljonair was ging ik niet in de moestuin werken, dat liet ik dan wel doen
Daar heb ik niks mee te maken!quote:
Nee doe nu nog maar even!quote:
Wat een prachtig plaatjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:08 schreef 12Beaufort het volgende:
Wederom een schitterende dag vandaag.
![]()
[ afbeelding ]
Nobelquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom, ik moet toch iets. Ik vind het heerlijk. De hele dag de rijke pipo uithangen is ook zo wat.
Ook goed om mijn kind bewust te maken van de voedselketen en samenleving.
Is Tata weer iets aan het lozen zekerquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:41 schreef ddx het volgende:
Wat is weerstation Wijk aan Zee aan het doen, het koelde wat af maar warmt nu gewoon weer op ?
Same, ben ook erg tevreden met wat ik heb en heb ook geen hele dure hobby's gelukkig. Leef in ieder geval al hypotheekvrij hier in Spanje. Dus dat helpt al veel in je financiële vrijheid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nobel
Heb de kennis niet en de gok nooit durven nemen.
Heb me wel eens afgevraagd wat ik met heel veel geld zou doen. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Hooguit een ander huis kopen wat meer mijn stijl is maar ja is geen must.
Ik heb niet echt wensen, geen dure hobby's, ga gewoon naar de aldi, Heb wel een relatief leuke en goede baan en doe geen rare financiële fratsen. Maar verder ben ik gewoon saai enzo
Denk dat ik een kattenstichting ofzo ga ondersteunen. Maar geen nattekattenstichting
En hier juist zonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
6 dagen op rij al zo goed als zonloos hier
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:56 schreef Elan het volgende:
Heerlijke zaagtandpluim de komende dagen
Wat mij betreft elke dag dit weer en in de zomer nog 5-10 er bovenop maximaal.
Geen grijs, geen regen, geen woei en geen 35 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |