Is gewoon kut.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
tnx voor het medeleven allen ,, tis ook maar blik en ben gezond... maar ben wel ff helemaal klaar mee.
Garage was al dicht, hoop nu dat ik morgenvroeg dat stukje er nog mee haal.
Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
tnx voor het medeleven allen ,, tis ook maar blik en ben gezond... maar ben wel ff helemaal klaar mee.
De lengtegraad?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?
Meh zegquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ff geen honger ben super pissed.
Net na de zomer ging mijn autotje kapot.. Ik denk laat ik nu eens een wat nieuwere kopen en iets meer uitgeven.. rekening geplunderd. Had drie maanden garantie gaat tie in maand 4 kapot.. niet te maken. Hoop gezeik.. probeerde het nog te verhalen.. maarja.. moet toch naar mijn werk.
Uit de bodem nog de laatste dubbeltjes gevist en een oud barrel gekocht om toch te kunnen rijden.. die technisch goed zou zijn.. en nbu rij ik net naar huis.. en gaan alle lampjes branden en ben stotterend thuis gekomen.
Echt zo klaar mee.. Drie autos stuk in een half jaar ! Kan wel janken!
Hoe dan ook, blijft klote.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echt heel klotequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dat maal driequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel klote![]()
Ik zou met zekerheid janken als m'n auto nu kapot zou gaan.
Help me out herequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk ineens weer aan jouw auto met strik enzo
Vanaf dit weekend te beleven bij de vogelbeschermingquote:
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat nietquote:
Nu nog slagroomquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat niet
Flügels gevaarlijk?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
Ah carnaval weekend... Marc kijk uit voor die kleine flesje op de straat!!!
Ik ga vluchten en vooral niet in het centrum komenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
Ah carnaval weekend... Marc kijk uit voor die kleine flesje op de straat!!!
Big brother is watching you?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat niet
Hier ook jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga vluchten en vooral niet in het centrum komen
Zag net wel dat de Flugel nu ook bij de AH te krijgen is
Idd buiten overal waar muziek is is het carnavalsmuziekquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ook jaen staat ook al dagen carnavalsmuziek op in de supermarkt.
In een duurdere voordeelverpakking dan eldersquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene die die dingen bedacht heeft is ook binnenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |