quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere druiven zijn lekker. Zijn er lekkere druiven nu?
Soms proef ik stiekem even bij Jumbo.
Goede keuze! Ze zijn momenteel erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo, heb net ook druiven gekocht
Alle onderbouwing die ik nodig hebquote:
Ik heb geen idee of en wanneer het druiventijd is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Goede keuze! Ze zijn momenteel erg lekker.
In de (na-)zomer toch pasquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of en wanneer het druiventijd is.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Domni wil druiven in zijn tuin gaan laten groeien, heb ik uit een betrouwbare bron
Wie moet dat gaan doen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Domni wil druiven in zijn tuin gaan laten groeien, heb ik uit een betrouwbare bron
In Australië is dat nuquote:
Ik dacht najaar, misschien toch even googelen.quote:
Gvd wat een pechquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ff geen honger ben super pissed.
Net na de zomer ging mijn autotje kapot.. Ik denk laat ik nu eens een wat nieuwere kopen en iets meer uitgeven.. rekening geplunderd. Had drie maanden garantie gaat tie in maand 4 kapot.. niet te maken. Hoop gezeik.. probeerde het nog te verhalen.. maarja.. moet toch naar mijn werk.
Uit de bodem nog de laatste dubbeltjes gevist en een oud barrel gekocht om toch te kunnen rijden.. die technisch goed zou zijn.. en nbu rij ik net naar huis.. en gaan alle lampjes branden en ben stotterend thuis gekomen.
Echt zo klaar mee.. Drie autos stuk in een half jaar ! Kan wel janken!
Dat is flink balen GOA…quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net na de zomer ging mijn autotje kapot.. Ik denk laat ik nu eens een wat nieuwere kopen en iets meer uitgeven.. rekening geplunderd. Had drie maanden garantie gaat tie in maand 4 kapot.. niet te maken. Hoop gezeik.. probeerde het nog te verhalen.. maarja.. moet toch naar mijn werk.
Uit de bodem nog de laatste dubbeltjes gevist en een oud barrel gekocht om toch te kunnen rijden.. die technisch goed zou zijn.. en nbu rij ik net naar huis.. en gaan alle lampjes branden en ben stotterend thuis gekomen.
Betrouwbare bron uit de wandelgangen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Godver, dat is inderdaad klotequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?quote:
Wat een pech allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrouwbare bron uit de wandelgangen.
1200 km?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |