Axel speelt het spel, vriendjes worden doet hij buiten het spel, net als jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Axel veel te arrogant op het moment
daar heb je een puntquote:Op maandag 24 februari 2025 20:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Iedereen vergeet dat dit target zijn geen nominaties
Het kan dus nog veranderen
Hoop hetquote:Op maandag 24 februari 2025 20:42 schreef T0wler het volgende:
Ik zie de Jordy achterban nog wel eens op sharice stemmen om Axel eruit te krijgen
Twitter is anti Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 20:40 schreef T0wler het volgende:
Twitter gaat helemaal los op Axel en Jordy...
Was te verwachten dat BB met een twist zou komen en al zeker dat Axel zou nomineren
Wat in het vat zit verzuurd niet. (Al is dat bij Sharice twijfelachtig)quote:Op maandag 24 februari 2025 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
zit Sharice misschien eindelijk op de bank lees ik hier dat er mensen op gaan stemmen, eigen keus natuurlijk maar snappen doe ik het niet helemaal, vorige week werd ze hier samen met Milena nog afgebrand
Daarom hoop ik op Jane ernaast dan loopt Axel het grootste risico. Jane en Axel vissen in de zelfde vijver.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
hmm ja ik snap je gedachte maar naast Axel en Sharice zijn er toch nog 2 waar op gestemd kan worden
Hij speelt het spel niet. Hij denkt niet na.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:43 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Axel het spel prettiger spelen dan Jordy.
Nee nederlands publiek wil sharice wegquote:Op maandag 24 februari 2025 20:43 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op Jane ernaast dan loopt Axel het grootste risico. Jane en Axel vissen in de zelfde vijver.
klingelingelingquote:Op maandag 24 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane deelt met Axel wat Jordy heeft
De wisselaar en de Saboteur
Kijk, zo goed speelt hij het dus, iedereen trapt erin.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Hij speelt het spel niet. Hij denkt niet na.
Niet slimmer, wel prettiger inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:43 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Axel het spel prettiger spelen dan Jordy.
dat is allemaal afhankelijk van wie je leuker vindtquote:Op maandag 24 februari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet slimmer, wel prettiger inderdaad.
3333 of een (koude) hamburger is dus eigenlijk de verleidingquote:Op maandag 24 februari 2025 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit de uitzending
Axel krijgt in de PR een doosje in het doosje zit een hamburger die mag opeten als hij in gaat op de verleiding
Ja zo kan je het ook uitleggen als je niets doet.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk, zo goed speelt hij het dus, iedereen trapt erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |