SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En het is nog niet alles.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb weer bonne maman chocopastaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zo ff naar de winkel...Don't follow me. I am lost too
.
Zo, weer iemand eruit geflikkerd die creatief aan het werk was.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je opgespaardquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog nooit gehadquote:Altijd Nutella hier.
Ben je weer helemaal opgeknapt Drakin?Smile, it's free therapy.![]()
Geraspte kaas halen..Don't follow me. I am lost too
.
Hey Drakinquote:![]()
Zegt mij helemaal niets, is dat een speciaal merk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik de auto tot mijn beschikking had, dan had ik nu voor het schap met koekjes gestaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En nog iets..Don't follow me. I am lost too
.
Waar?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, weer iemand eruit geflikkerd die creatief aan het werk was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga lopend..quote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Als ik de auto tot mijn beschikking had, dan had ik nu voor het schap met koekjes gestaanDon't follow me. I am lost too
.
Ziek geweest en daarvoor zoveel gewerkt dat ik er niet aan toe kwam. En mijn man, tja… laten we daar maar niet over beginnen.quote:
Benenwagen..Don't follow me. I am lost too
.
Prins mini stars. Een hele rol koekjes, alleen voor jezelf.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach ik dacht net, laten we het eens gezellig over je man gaan hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ziek geweest en daarvoor zoveel gewerkt dat ik er niet aan toe kwam. En mijn man, tja… laten we daar maar niet over beginnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu valt het kwartje...Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: