SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Waarom kut?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben niet naar de stad geweest, regende de hele dag hier..![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom kud?Don't follow me. I am lost too
.
er zit nog water genoeg in de grondquote:Op maandag 24 februari 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
De plantjes hebben ook eens water nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Hopen dat het volgende week zaterdag beter weer is..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja genietenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ziet er nu wel zo uitquote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het volgende week zaterdag beter weer is..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is weer niks..quote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het volgende week zaterdag beter weer is..Don't follow me. I am lost too
.
Ook voor plantjes die niet te diep in de grond zitten?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit nog water genoeg in de grondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook voor plantjes die niet te diep in de grond zitten?![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
PokkenweerDon't follow me. I am lost too
.
Harde wind ook.Don't follow me. I am lost too
.
Haha hier ook. Heb graag het raam open om wat te luchten, maar komt die wind hele tijd onder de werkkamerdeur door.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kracht 5/6 hier..Don't follow me. I am lost too
.
Niks aan.Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: