SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is de 7/11 daar net zo fijn als in Japan?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik naar de 7/11
Nee ga snel @:recce
Van wat ik van filmpjes heb gezien is die in japan wat luxer denk ik maar ze hebben hier ook echt super veel jaquote:Op maandag 24 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is de 7/11 daar net zo fijn als in Japan?
Je moet het met mij doen, sorry.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Met zo'n TT verwacht ik dat @:4EverBlackEyed in de buurt moet zijn...
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookWas om vijf uur al wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is veel te vroeg.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookWas om vijf uur al wakker.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lekt een verwarmingsbuis dus zit al sinds zaterdagochtend zonder verwarming en warm waterMorgen komt de loodgieter. Met een beetje pech moet de vloer van het washok helemaal worden opengebroken en als de breuk verder zit moet er nog meer open.
*pieker*
Had je niet vorig jaar ook al een lekkage? Of was dat iemand anders?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lekt een verwarmingsbuis dus zit al sinds zaterdagochtend zonder verwarming en warm waterMorgen komt de loodgieter. Met een beetje pech moet de vloer van het washok helemaal worden opengebroken en als de breuk verder zit moet er nog meer open.
*pieker*
Ja dat was ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je niet vorig jaar ook al een lekkage? Of was dat iemand anders?
Duur grapje volgens mij of nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste is om dan ook maar de cv-ketel te vervangen, als ze toch bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |