Ze zijn natuurlijk enorm sexy, maar voor iedereen, dat is het nadeel.
Nog iemand wat.
Ik vraag het me altijd al af maar op de 1 of andere manier krijg ik het meestal niet aan het verstand van de vrouw gepeuterd totdat ze gedumpt wordt en ze tegen me zegt van "jah idd je had toch gelijk".
das toch altijd weer een mooi moment
Sweet16 gaat ineens een andere kant op met het topic, dan maar deze reply ge-edit.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-02-2003 23:56]
quote:Nadere uitleg?
Op donderdag 20 februari 2003 23:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
zo'n goedzak heb je weinig aan, ze zijn wel lief, maar je hebt er niet veel aan zal ik maar zeggen
quote:hoe bedoel je? heb je liever een man die je steeds bedriegd en je slaat als je je mond opentrekt (jaja, iets wat overdreven (in de meeste gevallen gelukkig)? wat is er zo fout aan aardige gasten?
zo'n goedzak heb je weinig aan, ze zijn wel lief, maar je hebt er niet veel aan zal ik maar zeggen
quote:Je kan beter iemand hebben die vreemd gaat, dan gebeurt er nog eens wat? (
quote:weinig vuur denk ik zo
Op donderdag 20 februari 2003 23:49 schreef NgInE het volgende:[..]
hoe bedoel je? heb je liever een man die je steeds bedriegd en je slaat als je je mond opentrekt (jaja, iets wat overdreven (in de meeste gevallen gelukkig)? wat is er zo fout aan aardige gasten?
Ach vergeef me, ik heb 2,2 jaar met een goedzak gehad zeg!
quote:Je bent 17 naief kind.
Op donderdag 20 februari 2003 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
weinig vuur denk ik zo
quote:daarom en dank je wel
Op donderdag 20 februari 2003 23:50 schreef gelly het volgende:[..]
Je bent 17 naief kind.
quote:Dat lukt best, geloof me
Op donderdag 20 februari 2003 23:43 schreef SunChaser het volgende:Ik wilde zelfs toen ik 18 was ook een foute kerel worden, maar ja, dat zit in je of niet. En nu ben il dolblij dat ik dat niet ben, maar een leuke gast
Tsja, of het zat altijd al in me.... [slik]
quote:Ik heb melij met je ex.
btw.
Ga in Vught bij de strafgevangenis vragen wanneer de volgende vrij komt.
quote:Wat krijg jij een rotleven, geweldig
weinig vuur denk ik zo
quote:Juist, daar heb je pas wat aan!
Op donderdag 20 februari 2003 23:52 schreef tong80 het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:52 schreef tong80 het volgende:
quote:"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.
Op donderdag 20 februari 2003 23:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
misschien kunnen vrouwen even hierop reageren, dit was helemaal niet de bedoeling van het topic.
quote:Reageren er alleen foute kerels hier?
misschien kunnen vrouwen even hierop reageren, dit was helemaal niet de bedoeling van het topic.
quote:Ik ben een man dus ik weet het natuurlijk ook niet, maar volgens semi-quasi-wetenschappelijk (tsja) komt het omdat je denkt dat eikels voor betere sex zorgen. Wat je zelf ook al zegt dus. Dat zou de enige reden zijn.
quote:Ik denk dat jij nog maar eens een jaartje aan de Barbie en de Happy Meals moet
quote:Sommige vrouwen worden van nature gewoon graag gedomineerd door bepaalde Neanderthalers, daar is overigens niks mis mee, soort zoekt soort zou ik zeggen, en zo blijft het neanderthaler-ras nog enigzins in stand, kan mogelijk nog interressant zijn voor psychologen en geschiedkundigen etc..
Op donderdag 20 februari 2003 23:58 schreef Sokki het volgende:[..]
Ik ben een man dus ik weet het natuurlijk ook niet, maar volgens semi-quasi-wetenschappelijk (tsja) komt het omdat je denkt dat eikels voor betere sex zorgen. Wat je zelf ook al zegt dus. Dat zou de enige reden zijn.
Jammer overigens dat deze redenering niet echt opgaat, maar goed. Ik zit er in elk geval niet mee
quote:Wat was dan de bedoeling ?
dit was helemaal niet de bedoeling van het topic.
Dat lieve, betrokken, meelevende mannen je gelijk zouden geven ?
quote:Zoveel mogelijk plezier aan beleven.
Op donderdag 20 februari 2003 23:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is toch zo aantrekkelijk aan ze?Ze zijn natuurlijk enorm sexy, maar voor iedereen, dat is het nadeel.
Nog iemand wat.
Vindt je er niks meer aan, dan probeer je weer wat anders.
Niet zo'n probleem, toch?
quote:Precies, dat doen foute kerels ook met naieve vrouwen, en dan blijft de vraag natuurlijk wie nou wie gebruikt
Op vrijdag 21 februari 2003 00:02 schreef Royalty het volgende:[..]
Zoveel mogelijk plezier aan beleven.
quote:Maar van de niet-lieve mannen op de CIOS die haar proberen te versieren wilt ze ook niks hebben.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:02 schreef Royalty het volgende:[..]
Zoveel mogelijk plezier aan beleven.
Ze heeft het maar zwaar.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Next on Oprah:Ik werd verliefd op een seriemoordenaar en nu ga ik met onze liefdesbaby kijken hoe hij vergast wordt
quote:Temperamentvolle, zachtaardige, warmbloedige goedzak?
quote:Wrijf het maar in
Op vrijdag 21 februari 2003 00:05 schreef Jane het volgende:
Sorry, geen last van.
quote:Nou het grappige is dus dat die (kuch) vrouwen een eikel uitzoeken en er vervolgens ontevreden over zijn. Wat dus weer voor massa-hysterie zorgt. 'Goh, het is een enorme eikel. Wie had dat gedacht..'
Op vrijdag 21 februari 2003 00:00 schreef nozem het volgende:[..]
Sommige vrouwen worden van nature gewoon graag gedomineerd door bepaalde Neanderthalers, daar is overigens niks mis mee, soort zoekt soort zou ik zeggen, en zo blijft het neanderthaler-ras nog enigzins in stand, kan mogelijk nog interressant zijn voor psychologen en geschiedkundigen etc..
Oh Sweetsixteen, de verovering speelt ook mee. Lieve mannen zijn te gul enzo, dus krijg je meteen wat je wil en is het geen uitdaging meer.
(Ik heb er nog ff wat over nagelezen en volgens mij houdt het hier echt op..)
Klopt dat?
quote:Nee, die willen juist ietwat saaie, betrouwbare mannen.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:09 schreef deurmat het volgende:
Je praat als een vrouw van 40 na haar derde scheiding.
quote:Nee, ik heb toch gezegd: Geen massages vanavond!
Op vrijdag 21 februari 2003 00:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wrijf het maar in
quote:Gelijk neuken dan ?
Op vrijdag 21 februari 2003 00:11 schreef Jane het volgende:[..]
Nee, ik heb toch gezegd: Geen massage vanavond!
quote:Dat is een optie natuurlijk...
Op vrijdag 21 februari 2003 00:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Gelijk neuken dan ?
quote:Maar dan wel lekker fout (lees: na mijn orgasme lamp uit en slapen)
Op vrijdag 21 februari 2003 00:12 schreef tong80 het volgende:Gelijk neuken dan ?
quote:Ben een lieve, meedenkende, attente man.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:13 schreef Jane het volgende:[..]
Dat is een optie natuurlijk...
Maar neuk bruut.
Problemen mee ?
quote:Waarom dan pas? Zo kom ik nooit aan mijn 8 uur slaap natuurlijk!
Op vrijdag 21 februari 2003 00:14 schreef SunChaser het volgende:
na mijn orgasme lamp uit
quote:..neuhhhhh....
Op vrijdag 21 februari 2003 00:15 schreef tong80 het volgende:Problemen mee ?
quote:Uhm, foute mannen enzow..
Op vrijdag 21 februari 2003 00:17 schreef Jane het volgende:[..]
..neuhhhhh....
*hint*
quote:Ik snap deze stelling niet helemaal?
Wat is toch zo aantrekkelijk aan ze?Ze zijn natuurlijk enorm sexy, maar voor iedereen, dat is het nadeel.
Nog iemand wat.
Misschien heeft het te maken met het "soort" mensen waar ik mee omga? Maar om nou te generaliseren en te zeggen dat alleen de wat naievere meisjes op foute kerels vallen is ook weer zo negatief...
Nouja...ik heb een gruwelijke hekel aan foute kerels...maar da's gewoon mijn mening.
quote:Lees net in je profiel bij hobby's :
Op vrijdag 21 februari 2003 00:17 schreef Jane het volgende:[..]
..neuhhhhh....
Seriemoordenaars.
Vind je het erg dat ik eerst wacht tot je een nieuwe hobby hebt ?
quote:Hoezo? Voldoe je niet aan het profiel?
Op vrijdag 21 februari 2003 00:18 schreef tong80 het volgende:
Vind je het erg dat ik eerst wacht tot je een nieuwe hobby hebt ?
quote:Morgenvroeg om negen uur open ik er een in Onzin, wees er op tijd bij
Op vrijdag 21 februari 2003 00:21 schreef gelly het volgende:[..]
Open een topic
quote:Nou ok.. ik wil WEL een lieve man
Ze hebben een minderwaardig gevoel over zichzelf en vinden dat ze niks beters verdienen dan zoiemand..
En oh jah, ze zijn niet goed bij hun hoofd.
en man moet het volgende zijn:
een beetje stoer, maar niet teveel
lief, maar niet te lief
zn eigen lijn volgen, maar niet teveel
af en toe onvolwassen zijn, maar zeker niet teveel
volwassen overkomen
zucht
Ik trouw wel met mijn Gamecube.
quote:Ik ben allesbehalve een foute man, dus geen sexy moeilijk gedoe met mij
Geeft weinig aandacht aan de vrouw
Gaat vreemd en geen geweten erover.
Ziet vrouw als pronstuk,ipv volwaardig partner
Denigrerend tov vrouwen.
fysiek en emotioneel geweld jegens vrouw.
Waarom zou je als assertieve, zelfverzekerde en onafhankelijke vrouw genoegen nemen met zo'n man. Zoeken naar zo'n man.. of uberhaupt blij zijn met zo'n man.
Ook als zelfverzekerde,assertieve,onafhankelijke vrouw kun je verliefd worden op een man die "fout" blijkt te zijn. Maar die komt tot inkeer.
Naar mijn idee, zijn de meeste vrouwen die bij een "foute" man blijven het tegenovergestelde van bovenstaande eigenschappen.
Ze gunnen niet het beste voor zichzelf,durven niet te kiezen,zijn bang alleen te leven etc.Ik veroordeel die vrouwen niet.. begrijp me niet verkeerd.
Iedere vrouw wil een partner die steunt, zijn gevoel deelt,aandacht schenkt, echt met je praat, leuke dingen met je onderneemt en laat blijken van je te houden. Dat zijn niet de "foute"mannen.. nee dat zijn "echte"mannen.. en ook die zijn spannend.
Een lieve,zachtaardige man is NIET per defintie saai.
Een man met een stoer uiterlijk kan ook heel lief zijn.
Een man die lief is kan ook met spannende dingen aan komen zetten.
Het zegt werkelijk niks over de seks.
Fout gedrag sexy? .. uitstraling, een zwoele stem,een mannelijk lichaam, een onverwachte verrassing.. dat is sexy!
Bovendien heeft de vrouw een heel belangrijk onderdeel in het wel of niet spannend houden van een relatie hoor.
Je bent met z'n 2en.
You got a woman's opinion
quote:Hoe heette die moeder ook al weer van Het Meisje van Nulde?
Op vrijdag 21 februari 2003 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Next on Oprah:Ik werd verliefd op een seriemoordenaar en nu ga ik met onze liefdesbaby kijken hoe hij vergast wordt
quote:*meldt*
Op vrijdag 21 februari 2003 00:06 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Temperamentvolle, zachtaardige, warmbloedige goedzak?
Zo eentje die op het eerste gezicht doet denken aan een saaie filatelist, maar als je 'm eenmaal ontdooit hebt...![]()
:9~
Zo een mag zich wel eens aan mij komen voorstellen.0+
quote:
Nog iemand wat.
quote:looooooooooooollll
Op vrijdag 21 februari 2003 01:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Ah, weer een bevestiging van het feit dat ik voor vrouwen slechts besta als er geklaagd moet worden over hoe fout haar vriendje wel niet is.Ik trouw wel met mijn Gamecube.
Ja, ik wou alleen eventjes weten wat de kenmerken van foute mannen zijn, of misschien meer vrouwen er last van hebben...ik heb er geen last van, maar ik vroeg het me zomaar eens af. Nu denk ik het antwoord wel een beetje te weten.
quote:hehe
Op vrijdag 21 februari 2003 01:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Ah, weer een bevestiging van het feit dat ik voor vrouwen slechts besta als er geklaagd moet worden over hoe fout haar vriendje wel niet is.Ik trouw wel met mijn Gamecube.
blablabla domo vla. vrouwen je kan beter bier brauwen.. vrouwen je kan beter kippen houden, vrouwen je kan beter als een poes gaan mauwen, vrouwen je kan beter op kauwgom kauwen, meisjes je kan beter likken aan ijsjes, meisjes als je ze te hard pakt hoor je krijsjes, meis aan jou zit een hoge prijs.
quote:1 woord: ------------> foute kerel
Op vrijdag 21 februari 2003 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
hehe
![]()
blablabla domo vla. vrouwen je kan beter bier brauwen.. vrouwen je kan beter kippen houden, vrouwen je kan beter als een poes gaan mauwen, vrouwen je kan beter op kauwgom kauwen, meisjes je kan beter likken aan ijsjes, meisjes als je ze te hard pakt hoor je krijsjes, meis aan jou zit een hoge prijs.
quote:hmja, en toch ben ik immer populair bij de dames
Op vrijdag 21 februari 2003 10:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
1 woord: ------------> foute kerel
quote:Nou zo'n dude die ALTIJD rekening met ze meisje houdt, dus complete carriere kansen cancelled voor HAAR. EN altijd met kadootjes op de proppe komt de hele tijd vraagt of het gaat alles checked alles doet alles betaald altijd erheen komt de hele sex lang zeurt of het zo fijn is..
Op vrijdag 21 februari 2003 10:17 schreef STING het volgende:
wat is een goed zak?
AHHHHHHHHHH
[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 21-02-2003 10:29]
quote:Ik snap al wat ik fout doe :p
Op vrijdag 21 februari 2003 10:26 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Nou zo'n dude die ALTIJD rekening met ze meisje houdt, dus complete carriere kansen cancelled voor HAAR. EN altijd met kadootjes op de proppe komt de hele tijd vraagt of het gaat alles checked alles doet alles betaald altijd erheen komt de hele sex lang zeurt of het zo fijn is..
Als ze is een mening vraagt hij alstijd zegt 'wat vind jij?' en dan alles na-praat van haar mening zodat er nooit een geschil optreed.. echt nooit ergens op tegenin gaan het altijd met alles eens zijn van haar kant... naja een softie dusen hij herhaalt ook elke 5 minuten dingen als "je bent zo mooi, je maakt me zo compleet bla" en elke 30minuten zonder contact belt ie om te vertellen dat ie OH ZOVEEL van haar houdt en dat hij de hele dag aan haar denkt, hij offert AL ze vrienden op om elke 6seconden wat met haar te gaan ondernemen... en als ze 1 dag niet kan zaktie al weg en heeft'ie een pak valium nodig.. niet te vergeten de mega representatieviteit tegen over haar ouders, altijd ene woordje mee lullen altijd vrolijk meedoen ook nooit ergens tegen in gaan kwa regeltjes.. alles maar accepteren..
AHHHHHHHHHH
Dit soort naieve vrouwen staan meestal wat lager op de evolutionele ladder.
No offense S16
quote:nee, dat roepen ze niet. Hoe kom je daar nu bij?
Op vrijdag 21 februari 2003 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen.
quote:Heb je volkomen gelijk in
Naar mijn idee, zijn de meeste vrouwen die bij een "foute" man blijven het tegenovergestelde van bovenstaande eigenschappen.
Ze gunnen niet het beste voor zichzelf,durven niet te kiezen,zijn bang alleen te leven etc.Ik veroordeel die vrouwen niet.. begrijp me niet verkeerd.
quote:Een aantrekkelijke, sexy man?
Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.
Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".
Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.
Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.
Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.
quote:Zie mijn post.. paar stukies terug
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
quote:vrouwen willen een enigszins foute kerel, en gaan er dan vanuit dat zij hem wel gaan veranderen. Dat zij hem zo ver krijgen dat ie zijn gedrag verandert voor hen
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
quote:My words exactly !!
Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef zwijntje het volgende:[..]
Een aantrekkelijke, sexy man?
Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.
Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".
Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.
Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.
quote:haha!
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Reageren er alleen foute kerels hier?
quote:En dus denk je dat alle goeie kerels dus saai zijn en weinig vuur hebben??
weinig vuur denk ik zo
quote:das NIET waar!!!!
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:57 schreef deurmat het volgende:
Ik ben absoluut een super goedzak en absoluut een mietje en softie en saaie lul dat kan dus ook
quote:En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:[..]
"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.
Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door spekje op 21-02-2003 20:30]
zo gaat dat altijd....
quote:Grapje zeker?
Op vrijdag 21 februari 2003 19:24 schreef spekje het volgende:[..]
En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.
Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken die haar behandelen als vuil want dat is toch wat ze wil.
Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...
quote:Sorry niet goed gelezen.
Op vrijdag 21 februari 2003 19:37 schreef Snappie het volgende:[..]
Grapje zeker?
Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...
quote:Precies. En als ze erover klagen bij jongens die wel geschikt zijn, zouden ze stante pede een nekschot moeten krijgen. Oh, wat is het leven soms simpel, niet?
Op vrijdag 21 februari 2003 19:35 schreef KingCold het volgende:
Vrouwen die foute mannen willen zijn gewoon ziek, klaar.
quote:Wanda Rikkers
Op vrijdag 21 februari 2003 05:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tja, een zachtaardige man verveelt natuurlijk ook zo snel op het eerste gezicht. Maar ja, dan neemt zo'n vrouw niet de moeite om hem eens echt te leren kennen of daarover wat van te zeggen. Ligt toch echt aan de vrouw zelf, en d'r voorkeur.
[..]Hoe heette die moeder ook al weer van Het Meisje van Nulde?
[..]*meldt*
Enneh... Jij bent dus wegpiraat op Schiphol? Da's wel érg fout! Wat is je minimum snelheid?
quote:In twee woorden: Mee eens. We have a winner...
Op vrijdag 21 februari 2003 10:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
1 woord: ------------> foute kerel
Ook van foute vrouwen krijg ik de schijt. Van die bitches die over straat lopen alsof ze een top model zijn. En er zijn bitches bij. Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken. Hoezo dom en stom Dat ze zich maar lekker druk maken om hun uiterlijk, als ze 90 zijn dan piepen ze toch anders en dan kijken ze terug naar hun oppervlakkige leventje en krijgen ze spijt.
quote:Klopt
Op zaterdag 22 februari 2003 16:23 schreef KonnieKipke het volgende:
de meeste "foute" mensen hebben een erg schraal innerlijk.
Krap denkende mensen daar kan ik absoluut niet tegen. Die mensen zijn volgens mij bang om de ware ik te tonen en camoufleren hun gedrag door een houding aan te nemen.
quote:---> volledig mee eens
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:[..]
"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.
quote:Inderdaad
Op zaterdag 22 februari 2003 16:52 schreef Doctor_Bara het volgende:
Er zijn zoveel van die "goedzakken" ik word er zelf niet goed van. Ik snap zoiezo niet waarom gasten soms zoveel pikken van hun vrouwen. En dan houd ik al op over huismannen.
Ik zie ook vaker dat vrienden van mij alles pikken en nog steeds hun vriendin liefje noemen
Nu weet ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben, er moet een hele speciale vrouw in mijn leven komen voordat ik me echt ga binden. Een echte soul mate moet ik vinden voordat ik me ga binden, en dat rijmt ook nog
quote:Idd, en waarom zou je met minder nemen? Wie heeft ooit gezegd dat je t met minder moet doen. Arrogante kutjes van tegenwoordig allemaal gevormd door bladen zoals de viva. Fuck dat, doe wat jezelf denkt dat goed is en laat nooit een vrouw je zeggen wat je moet doen.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:55 schreef yingyang het volgende:[..]
Inderdaad
Ik zie ook vaker dat vrienden van mij alles pikken en nog steeds hun vriendin liefje noemen
Nu weet ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben, er moet een hele speciale vrouw in mijn leven komen voordat ik me echt ga binden. Een echte soul mate moet ik vinden voordat ik me ga binden, en dat rijmt ook nog
quote:Ik ben zowiezo niet van plan om me te laten vertellen wat ik moet doen. Ik wil vrij zijn en onafhankelijk zijn van anderen.
Op zaterdag 22 februari 2003 17:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Idd, en waarom zou je met minder nemen? Wie heeft ooit gezegd dat je t met minder moet doen. Arrogante kutjes van tegenwoordig allemaal gevormd door bladen zoals de viva. Fuck dat, doe wat jezelf denkt dat goed is en laat nooit een vrouw je zeggen wat je moet doen.
Ik wil dus een relatie hebben met vrijheid. Waarbij ik in mijn waarde gelaten word en niet beperkt word in mijn doen en laten.
Zal nog wel een hele tijd duren voordat ik zo'n vrouw ga vinden. Maar ik ga geen relatie aan die anders is. Ik wil onafhankelijkheid.
Ik heb ook een korte relatie gehad met zo'n goedzak.
Alles wat ik vertelde was geweldig. Alles wat ik voorstelde was allermachtig prachtig.
Zei na 2 weken al, ik hou van je. Dat krijg ik niet zo snel mijn strot uit hoor. Mijn vriendinnen waren allemaal superaardig. etc. etc..
Als ik zou zeggen: "Spring van het dak" Zei hij: "Hoe hoog" Bij wijze van spreken.
Op een gegeven moment gaat het je zo irriteren.
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen een goedzak en een foute vent, maar iemand die met alle winden mee waait... No!! Not 4 me.
Je moet een beetje kunnen sparren in een relatie. Iemand die je af en toe een beetje kan indimmen, anders is de lol er snel vanaf.
quote:Klopt
Op zaterdag 22 februari 2003 17:23 schreef Merina het volgende:
Ik denk dat de threadstarter het anders bedoelde..Ik heb ook een korte relatie gehad met zo'n goedzak.
Alles wat ik vertelde was geweldig. Alles wat ik voorstelde was allermachtig prachtig.
Zei na 2 weken al, ik hou van je. Dat krijg ik niet zo snel mijn strot uit hoor. Mijn vriendinnen waren allemaal superaardig. etc. etc..
Als ik zou zeggen: "Spring van het dak" Zei hij: "Hoe hoog" Bij wijze van spreken.
Op een gegeven moment gaat het je zo irriteren.Er zit natuurlijk een groot verschil tussen een goedzak en een foute vent, maar iemand die met alle winden mee waait... No!! Not 4 me.
Je moet een beetje kunnen sparren in een relatie. Iemand die je af en toe een beetje kan indimmen, anders is de lol er snel vanaf.
quote:Inderdaad, daar denk ik dan ook aan, maar zulke gasten zijn zo doorzichtig, daar prik je zo door heen.
KloptMaar bij foute kerels krijg ik toch een heel ander idee. Dan denk ik aan mensen die een molecuul aan hersens hebben. Dan denk ik aan de patsers
Nou ok.. ik wil WEL een lieve man
Hij moet wel een eigen willetje hebben ja, want anders ga ik me irriteren, maar echt een foute man? Wat moet je daar nu mee ]
*meldt*
quote:Ik zie dat ook zo
Op zaterdag 22 februari 2003 17:33 schreef Merina het volgende:[..]
Inderdaad, daar denk ik dan ook aan, maar zulke gasten zijn zo doorzichtig, daar prik je zo door heen.
Ik zie het te snel allemaal Ik prik te snel door en heb vaak snel in de gaten wat ik tegenover me heb zitten of staan.
Het hele karakter zie ik meteen. En vaak stelt me dat teleur. Ik vind mensen al snel oppervlakkig en saai. Ze herhalen zich ook zo vaak
quote:Jij praat als een foute kerel, of het is een geslaagde imitatie.
Op zaterdag 22 februari 2003 17:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Idd, en waarom zou je met minder nemen? Wie heeft ooit gezegd dat je t met minder moet doen. Arrogante kutjes van tegenwoordig allemaal gevormd door bladen zoals de viva. Fuck dat, doe wat jezelf denkt dat goed is en laat nooit een vrouw je zeggen wat je moet doen.
quote:Ik bied me aan
Op zaterdag 22 februari 2003 17:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik zal het gewoon toegeven ik wil voor mezelf juist niet een heel lief iemand , want daar dender ik zelf totaal overheen .
Voor mezelf wil ik iemand die ook tegengas geeft , en standvaardig is .
Door het hufterigheid prik ik trouwens zo door heen , dus die krijgen niet zo gauw de kans met mij , ik ben voor mezelf niet echt iemand die met zich laat sollen .
Ik ben wat dat betreft toch liever die foute kerel, heb me eigen leven, stuur dingen zelf aan en maak eigen keuzes. Misschien gedraag ik me arrogant, ik denk van niet.
Als ik kijk naar vrienden van me die zich zo laten afmatten door hun vriendin: In de kroeg in woede uitbarsten over bijv. Idols en dan naar het toilet gaan om de tussenstand te vragen aan vriendin, omdat ie anders niet 'bij' is. Nou rot maar op.
Ik ben zelf ook redelijk kritisch richting vrouwen. Maar waarom zou je niet kritisch zijn. Je geeft altijd een deel van jezelf en ik vind dat iedereen trots mag zijn op zichzelf.
Ik blijf vrijgezel tot ik mijn soulmate (zijn er zeker meer dan 1, maar dat is een ander verhaal) vind.
quote:Ben een verkeerde goedzak ?...
Op donderdag 20 februari 2003 23:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
daarom en dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |