Uit naar Almere…quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog 1 pot winnen en we evenaren 18/19 in wedstrijden op rij gewonnen. #farioligod
Ik had het nergens over de vermeende penalty, maar okéquote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beide VAR beslissingen waren 100% terecht. De bal werd via de onderkant elleboog in het doel gewerkt, dat is gewoon hands. Bij die penalty staan de armen volledig langs het lichaam, meer dan dat kun je als verdediger niet doen. Als je hiervoor een penalty geeft, wordt de strategie om lukraak om verdedigers te gaan schieten en als iets van een arm wordt geraakt, schreeuwen om een penalty. Dat heeft dan niets meer met voetbal te maken.
Knap van je. Nu hij op 20 doelpunten staat, 5 hatricks en 3 schoten van 30 meter durf ik je eindelijk gelijk te geven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik was een van de weinige die in Brobbey geloofde
Als we Go Ahead na zo’n zware doordeweekse pot kunnen kraken, moet Almere toch ook wel te doen zijn. Potentiële Banenschil, zeker, maar niets is onmogelijk vriend.quote:
Wij worden kampioen!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Shreyas die het hele seizoen roept dat Ajax veel te matig is om kampioen te worden, terwijl de selectie van PSV wordt omschreven als de beste ooit. Waarna Ajax toch de titel pakt.
Ik heb het toch wel een beetje gemist
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Het helpt vooral dat Ajax ze allemaal(?) wint natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 16:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik mocht hier laatst niet over doelsaldo beginnen. Maar in de winterstop was dat +46 voor Psv en +21 voor Ajax. Zes wedstrijden later is het +45 en +33.
Is gewoon een lange dip, kan elke speler een keer gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Prima spits alleen wat weinig doelpunten maar als die dat ook nog deed speelde die ook al lang niet meer bij Ajax.
Die maakte een prima debuut inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ x ]
Grote nieuwe vriend MOTM.
We worden kampioen!!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is gewoon een lange dip, kan elke speler een keer gebeuren.
De afronding moet stukken beter. Had makkelijk 4-0 geweest kunnen zijn zonder zweet in de bilnaad.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aantal prima acties gezien, zit echt nog wel wat rek in qua spel.
Zeker. Moest nog even in de wedstrijd komen met zijn uittrapjes, maar wanneer de tijd vorderde hoe beter ze werden.quote:
Beste spits van Nederland natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Prima debuut.quote:
Jammer van de wissel anders had hij er 3 gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2025 19:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beste spits van Nederland natuurlijk
15 goals haalt ie nog wel denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer van de wissel anders had hij er 3 gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |