Ja slaat nergens op.quote:
Toch welquote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef papert het volgende:
Deze wordt natuurlijk niet teruggedraaid, maar hier kon Rugani echt niks aan doen.
Er is een hardnekkig gerucht dat er een bende Mislentat aankopen zijn die een harde eis in hun contract hebben dat ze in de wedstrijdselectie MOETEN zitten. Dan wordt het al snel vol op de bank.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Farioli is helemaal los met de 'jeugd inpassen' ineens he
Daar gaat het weer erg druk mee worden hierquote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Absoluut geen penalty, maar wel leuk voor de KNJB roepers
Ik heb de eerste ziedende PSV'er al in de app.quote:
Een doelpunt wordt altijd afgekeurd als de doelpuntenmaker de bal met zijn hand/arm scoort. Staat gewoon in de regels hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond jij het wel hands?
Wel blij mee, daar niet van.
Klopt. Brobbey als aanspeelpunt zie ik nog wel meerwaarde in maar wat die Traore allemaal aan het doen was vandaag, wat een kut speler is dat.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
Traore en Brobbey weer walgelijk slecht.
En die Fitz-Jim kan eigenlijk ook niet
Ik ben er van overtuigd dat die vaak zijn broer stuurt. Echt zo enorm wisselvallig. Het is of een 2, of hij doet zijn beste Messi impressie..quote:Op zondag 23 februari 2025 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Brobbey als aanspeelpunt zie ik nog wel meerwaarde in maar wat die Traore allemaal aan het doen was vandaag, wat een kut speler is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |