quote:Musk aan alle ambtenaren VS:
beantwoord mail, anders volgt ontslag
BERLIJN - Elon Musk, adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, komt zaterdag met een opvallende opdracht aan alle overheidsmedewerkers.
Ze moeten verslag uitbrengen van hun werkweek.
Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun baan.
„In overeenstemming met de instructies van president Trump zullen alle federale werknemers binnenkort een e-mail ontvangen met het verzoek verslag te doen van wat ze de week ervoor hebben gedaan.
Als ze niet reageren, wordt dat beschouwd als ontslag”, aldus Musk op X.
Musk, de rijkste persoon ter wereld, is door Trump aangesteld om leiding te geven aan het nieuw opgerichte adviesorgaan DOGE, dat een einde moet maken aan „verspilling, fraude en misbruik” bij overheidsuitgaven.
Er zullen er wel zijn die erg in de maag zitten met die mail , het antwoord zal dus wel gecontroleerd worden met al dat thuiswerk op afstand van tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet wachten tot bekend wordt wat DOGE kost en wat het heeft opgebracht. Hoe laten die Amerikanen zich zo opzichtig oplichten?
Het is een vreemde man.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef cosmosis het volgende:
Zelfde debiele beleid heeft hij ingevoerd toen hij Twitter overnam...
je kunt er wel een leuke database van maken, gekoppeld aan code werkplek , postcode woonplek , aantal dagen per week en dan na controle laten tekenen door budget verantwoordelijkequote:
We zijn het met elkaar eens, Zoltan.quote:
In principe ben ik ook maar een gewone vent. Ja, ik ben Moslim. Maar ik hou van goed eten en kan een goede grap zeker waarderen Jason.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Be
[..]
We zijn het met elkaar eens, Zoltan.
Ik heb medelijden met de miljoenen Amerikanen die dit allemaal lijdzaam moeten ondergaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb een beetje medelijden elke keer dat ik iemand in een Tesla zie.....
Dit...de wereld runnen als een bedrijf alles uitknijpend gaat heel erg backfiren voor Musk en Trump....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de miljoenen Amerikanen die dit allemaal lijdzaam moeten ondergaan
Je geaardheid en politieke kleur hebben hier niets mee van doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe ben ik ook maar een gewone vent. Ja, ik ben Moslim. Maar ik hou van goed eten en kan een goede grap zeker waarderen Jason.²
ja zeker je zal maar al twee jaar op afstand werken op barbados als secretaresse archiefquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de miljoenen Amerikanen die dit allemaal lijdzaam moeten ondergaan
Allemaal kleine Muskolini's in die auto's.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb een beetje medelijden elke keer dat ik iemand in een Tesla zie.....
Country January '25 January '24 decrease %quote:Tesla Sales in Europe halved
Ik weet nog niet zo zeker of dit wel gaat backfiren. Het is onsympathiek en dus willen we dat deze plannen backfiren, maar stel dat het echt allemaal efficiënter wordt? Heeft Twitter er enorm onder geleden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit...de wereld runnen als een bedrijf alles uitknijpend gaat heel erg backfiren voor Musk en Trump....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |