abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2025 @ 17:46:28 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216809444
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Ulx het volgende:
Zelenskyy wil aftreden voor vrede en als Oekrane daardoor in NAVO komt. Dat maakt het wel wat lastig voor de "Zelenskyy is een onwettige president" roepers. We zullen zien of de dealmaker-in-chief echt zo graag vrede wil, of dat hij dit weigert omdat Rusland dan de grote verliezer zal zijn....

[ afbeelding ]
Beiden onzin. Zelensky blijft gewoon president in oorlogstijd, daarna pas verkiezingen. NAVO-lidmaatschap is out of question.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216809450
quote:
Zelenskyy wil aftreden voor vrede en als Oekrane daardoor in NAVO komt. Dat maakt het wel wat lastig voor de "Zelenskyy is een onwettige president" roepers. We zullen zien of de dealmaker-in-chief echt zo graag vrede wil, of dat hij dit weigert omdat Rusland dan de grote verliezer zal zijn....

[ afbeelding ]
Omdat Zelenskyy wel bijna zeker weet dat Oekraine voorlopig niet in de NAVO komt. NAVO zit er niet op te wachten en Rusland zal het nooit accepteren. Dan zijn dit makkelijke toezeggingen.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:48:06 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_216809457
Ik heb nog nooit een ondemocratisch verkozen dictator zo onzelfzuchtig gezien /s
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 23 februari 2025 @ 17:49:05 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216809470
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit een ondemocratisch verkozen dictator zo onzelfzuchtig gezien /s
Zelensky is geen dictator.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216809479
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beiden onzin. Zelensky blijft gewoon president in oorlogstijd, daarna pas verkiezingen. NAVO-lidmaatschap is out of question.
Maakt niet uit. Trump gaat toch vrede regelen? Zo heb je vrede n de volgens Trump onwettige president is ook weg. WIN-WIN.

Wil je niet dat het bloedvergieten stopt?
  zondag 23 februari 2025 @ 17:51:25 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216809494
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maakt niet uit. Trump gaat toch vrede regelen? Zo heb je vrede n de volgens Trump onwettige president is ook weg. WIN-WIN.

Wil je niet dat het bloedvergieten stopt?
Jazeker. De oorlog gaat straks ook wel stoppen.
Ik denk voor het voorjaar dat er een bestand is. Ik heb echt wel goede hoop.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216809508
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:47 schreef descon het volgende:

[..]
Omdat Zelenskyy wel bijna zeker weet dat Oekraine voorlopig niet in de NAVO komt. NAVO zit er niet op te wachten en Rusland zal het nooit accepteren. Dan zijn dit makkelijke toezeggingen.
Dat is niet waar. Oekrane heeft een toezegging voor een toekomstig NAVO-lidmaatschap. Die afspraak is gemaakt in 2023.
pi_216809518
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3liuburyyss2g

quote:
⚡️ Key takeaways from President Zelenskyy’s press conference:

◾️ Zelenskyy stated he is ready to step down if it means peace for Ukraine or in exchange for NATO membership.

◾️ “I will not sign anything that ten generations of Ukrainians will have to repay,” – Zelenskyy on the US deal regarding Ukrainian natural resources.

◾️ “Ending the war this week with guarantees for Ukraine is impossible,” – Zelenskyy.

◾️ Presidential elections will be held after martial law is lifted.

◾️ He believes the US will do everything to end the active phase of the war this year.

◾️ Last year, Ukraine produced 154 artillery units, 100,000 long-range drones, and 2.2 million FPV drones.

◾️ North Korea lost 4,000 troops in Russia’s Kursk region, with 1,500–2,000 replacements being sent, according to Zelenskyy.

◾️ “Ukraine is developing its own equivalents of the Patriot system.”

◾️ “Europe has two armies – Ukraine’s (800,000 troops) and Turkey’s. Erdoğan could be one of the continent’s security guarantors.”

◾️ “I believe we will trade Kursk region for the occupied territories,” – Zelenskyy.
pi_216809743
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216809768
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jazeker. De oorlog gaat straks ook wel stoppen.
Ik denk voor het voorjaar dat er een bestand is. Ik heb echt wel goede hoop.
Voor 21 maart dus.
Ik zet hem in de agenda.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216809791
Ik denk dat Trump nu wel weer met flessen ketchup aan het gooien is. ZIjn mafia-diplomatie is mislukt als ik Zelenskyy's uitspraken lees.

Een PATRIOT equivalent.....Ik heb het idee dat Zelenskyy dat zegt als een subtiele waarschuwing: We kunnen de geleverde systemen reverse engineeren als jullie stoppen met hulp
pi_216809819
quote:

[ afbeelding ]
Zelenskyy is de grootste leider van deze eeuw en ik zal op die heuvel sterven.
Intolerant voor intolerantie
  zondag 23 februari 2025 @ 18:11:50 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216809842
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Zeker wat betreft buitenlands beleid verschillen de Democrats en de Republicans voornamelijk op gebied van de gebruikte retoriek. Dat gezegd hebbende zien we nu natuurlijk een historische ommezwaai.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 23 februari 2025 @ 18:12:24 #139
38496 Perrin
pi_216809848
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ja de Churchill van deze tijd.
pi_216809857
quote:
.ik vind het opvallend dat zelensky de enige Europese gezagsdrager is die Turkije noemt in de context van veiligheidsgranties voor Oekrane. Noorwegen en de UK als niet Eu landen worden regelmatig benoemd maar Turkije niet 1 keer. Tenzij ik het heb gemist. Terwijl Turkije binnen de Navo de grootste legermacht heeft na de Amerikanen. En met de ligging aan de zwarte Zee en hun grote marine immens veel zou kunnen betekenen voor Oekrane.

Laten we het eerder genoemde tekort aan strategische inzicht van de Europeanen noemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 februari 2025 @ 18:13:05 #141
38496 Perrin
pi_216809861
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat Trump nu wel weer met flessen ketchup aan het gooien is. ZIjn mafia-diplomatie is mislukt als ik Zelenskyy's uitspraken lees.

Een PATRIOT equivalent.....Ik heb het idee dat Zelenskyy dat zegt als een subtiele waarschuwing: We kunnen de geleverde systemen reverse engineeren als jullie stoppen met hulp
Dat wordt oppassen voor paardenhoofden in zijn bed.
  zondag 23 februari 2025 @ 18:17:24 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216809919
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor 21 maart dus.
Ik zet hem in de agenda.
Doe maar.
Ik denk dat we in de staart van de oorlog zitten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216809940
De Hitlergroet wordt genormaliseerd.

twitter
pi_216809971
Een stukje relevante geschiedenis in deze context waarbij een coalitie van Europese mogendheden en de Ottomanen de Russen een nederlaag bezorgde https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krimoorlog

De Krimoorlog (4/(16) oktober 1853 – 13/(25) februari 1856) was een conflict, uitgevochten tussen het keizerrijk Rusland en een alliantie van het Tweede Franse Keizerrijk, het Britse Rijk, het Ottomaanse Rijk en het koninkrijk Sardini. De oorlog maakte deel uit van de langlopende strijd tussen de Europese grootmachten om invloed op grondgebied van het in verval rakende Ottomaanse Rijk uit te oefenen. Het conflict vond grotendeels plaats op de Krim, maar er waren ook kleinere campagnes in Westelijk Anatoli, de Kaukasus, de Oostzee, de Grote Oceaan en de Witte Zee.
-Rabia Al-Basri
pi_216809986
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Sowieso heeft Zelensky grotere ballen dan Poetin, Trump, Musk en Vance gezamenlijk hebben.
pi_216810005
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:18 schreef polderturk het volgende:
De Hitlergroet wordt genormaliseerd.

[ x ]
Als rechts extremisme wordt genormaliseerd, als je het maar rechts extremisme noemt. Zoals hier in Nederland met dank aan yesilgoz. Waarom zou een rechts extremist sche groet niet genormaliseerd mogen worden, als je het maar geen rechts extremistische groet noemt
-Rabia Al-Basri
pi_216810036
CDU wint in Duitsland zoals verwacht. Op basis van de exitpoll lijken de poetinpijpers van BSW helaas nipt de kiesdrempel te halen.

@spicymchaggis
  zondag 23 februari 2025 @ 18:35:53 #148
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216810176
https://www.upday.com/nl/(...)rusland-bezet-gebied

quote:
Veel Oekraense mineralen die Trump wil zijn in door Rusland bezet gebied

Veel delfstoffen die door de Amerikaanse regering van Donald Trump worden opgeist van Oekrane als compensatie voor de steun in de oorlog tegen Rusland moeten worden gewonnen in het door Rusland bezette deel van het land. Dit zei de Oekraense vicepremier Joelia Svyrydenko zondag.

"Jammer genoeg is er voor 350 miljard dollar aan nuttige en zeldzame materialen te vinden in de nu tijdelijk bezette gebieden", aldus Svyrydenko. Veel delfstoffen bevinden zich in de oostelijke regio Donbas die sinds 2014 bijna helemaal in handen is van pro-Russische Oekraners en later Russische troepen.

Deal

De regering-Trump lijkt gergerd dat de Oekraense president Volodymyr Zelensky nog steeds niet akkoord is gegaan met Amerikaanse voorstellen voor een genoegdoening ter waarde van 500 miljard dollar.
Wat een ontzettende prutser is het toch ook. Als hij niet de meest machtige positie ter wereld bekleedde zou je er gewoon keihard om moeten lachen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216810180
Turkije steekt z'n poot niet uit, tenzij ze in de EU mogen bijv.
pi_216810248
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:35 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.upday.com/nl/(...)rusland-bezet-gebied
[..]
Wat een ontzettende prutser is het toch ook. Als hij niet de meest machtige positie ter wereld bekleedde zou je er gewoon keihard om moeten lachen.
Zelfs een ander afpersen vernachelen ze nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')