abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 februari 2025 @ 16:56:37 #1
367000 roos94
pi_216795559
quote:
Een vrouw uit Zutphen die niet wist dat ze zwanger was, is bevallen terwijl ze onder de zonnebank lag. Volgens de eigenaar van de zonnestudio was het kind al geboren voordat de hulpdiensten er waren.

De vrouw is een vaste klant van de zonnestudio en riep meerdere keren om hulp. Toen de eigenaar de kamer van de vrouw binnenliep, zag hij het hoofdje van de baby al, vertelt hij aan Omroep Gelderland. Daarna belde hij meteen de alarmcentrale.

Volgens hem wist de vrouw niet dat ze zwanger was, omdat ze vaker in de zonnestudio kwam en je niet onder de zonnebank mag als je zwanger bent.

https://www.nu.nl/binnenl(...)estudio-zutphen.html

Leuk verhaal. Zal het meisje toevallig Jaylinn, Macy of Shaniqua heten?

Zelfs al weet je niet dat je een voldragen baby in je buik hebt (ik betwijfel het enigzins maar ach)

Dan voel je toch iets voordat het kind ter wereld komt ? Ik noem maar, een wee hier of daar? En dan ga je naar de zonnebank? De meeste vrouwen die aan het bevallen zijn voelen zich niet zo lekker, dan blijf je toch thuis? Vragen..
  zaterdag 22 februari 2025 @ 17:19:17 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_216795733
Ze was op vakantie geweest in Afrika en dacht als 't onder de zonnebank geboren dan valt 't niet zo op ?

Trouwens, waarom in deze tijd van verwoesting en milieuvervuiling nog kinderen maken om de boel nog meer te vervuilen of om de boel op te ruimen want waar zijn de dames mee bezig tegenwoordig ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_216795745
:')

Welkom Des'tiny.
pi_216795762
Volgens mij komt het wel vaker voor dat een vrouw bevalt zonder te weten dat ze zwanger was.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216795914
Zonnebanktokkie krijgt baby die ze niet had zien aankomen. Welkom lieve Djivano’o
U MAD?
pi_216799724
Whahaha sommige vrouwen🤣🤣🤣🤣
  zaterdag 22 februari 2025 @ 22:32:16 #8
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
  zaterdag 22 februari 2025 @ 22:33:10 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216800027
Getver, al die body-flueds over je zonnebank apparatuur. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216802573
De eignaar vroeg nog of het bevalt toen hij die kreten hoorde. Mevrouw gaf aan van wel.
pi_216813780
Je mag niet onder de zonnebank als je zwanger bent.

Waarom mag je niet bruinen als je zwanger bent?
Een verhoogde lichaamstemperatuur tijdens de zwangerschap - dat wil zeggen boven de 39 graden Celsius, wat kan gebeuren in een zonnebank, hottub of sauna - kan het risico op geboorteafwijkingen vergroten .
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')